Vistula Group rusza z nowym projektem dla franczyzobiorców

Salon Wólczanka

W sierpniu 2013 roku spółka wprowadziła model franczyzowy dla dwóch swoich marek z branży fashion, Vistuli i Wólczanki. Od tego czasu zostało otwartych już 6 salonów obu marek w Polsce. Salony franczyzowe ruszyły w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu, CH Jantar w Słupsku oraz w galerii w Siedlcach. – Kolejne umowy zostały już podpisane, a otwarcia zaplanowane są na przełom lipca i sierpnia br. – mówi portalowi Retailnet Agnieszka Glijer specjalista ds. rozwoju Vistula Group S.A.

– Notujemy duże zainteresowanie projektem franczyzowym, dlatego postanowiliśmy go poszerzyć. Projekt „Franczyza na Wyspie” dotyczy prowadzenia własnej wyspy Wólczanka na zasadzie franczyzy. Dedykujemy ten pomysł początkującym przedsiębiorcom ale i osobom, którym franczyza marki odzieżowej nie jest obca. Na wyspie sprzedawany jest asortyment marki Wólczanka. To bardzo dobry pomysł dla osób, które chcą prowadzić własny biznes jednak planują nieduży wkład finansowy w inwestycję. A ten przy projekcie „Franczyza na Wyspie„jest nieduży. Jest to zatem alternatywa dla etatu w firmie – dodała Agnieszka Glijer.

Spółka Vistula Group SA, nie zwalnia również tempa z otwarciami własnych salonów. Z przewidzianych na ten rok 19 otwarć, 11 zostało już zrealizowanych. Spółka sukcesywnie wdraża plany rozwoju dla marek Vistula, Wólczanka, W.Kruk i Deni Cler.

Vistula Group posiada sieć sprzedaży detalicznej (marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler W.Kruk), liczącą ponad 270 lokalizacji.

Reklama

Galeria Jurajska