Salon Próchnik
Salon Próchnik

Jak ustaliła redakcja Retailnet, firma Próchnik SA planuje kolejne otwarcia salonów swoich marek. W I kw. 2014 roku, zarząd firmy Próchnik SA kontynuował realizację przyjętej w 2013 roku strategii rozwoju i w ramach tego m.in. otwarty został pierwszy damski butik marki Rage Age w Centrum Handlowym Stary Browar w Poznaniu, a także zawarte zostały umowy najmu na kolejne otwarcia w Sosnowcu i Wrocławiu.

Przedstawiciele firmy będą obecni podczas Shopping Center Forum 2014. Tam będzie można porozmawiać z nimi na temat ewentualnej współpracy.

– Salony marek Próchnik i Rage Age to najemcy wielu galerii handlowych w całej Polsce, a Shopping Center Forum jest przecież po to, aby skupiać w jednym miejscu zarówno najemców jak i wynajmujących. Celem takich spotkań jest aktualizacja sytuacji w galeriach handlowych i ewentualna współpraca przy otwieraniu nowych salonów w tych galeriach handlowych, dlatego musimy być obecni na SCF – mówi Stefan Juszczak, pełnomocnik zarządu firmy Próchnik SA.

W ostatnich miesiącach firma urozmaiciła ofertę swoich marek wprowadzając do kolekcji zarówno Próchnik, jak i Rage Age kolekcje dla kobiet. Nadal jednak najistotniejszym produktem generującym największy przychód pozostaje formalna odzież męska pod marką Próchnik oraz męska kolekcja sieci Rage Age.

Próchnik SA prowadzi obecnie 8 sklepów Rage Age, w tym 4 salony w Warszawie (Galeria Mokotów, Złote Tarasy, Arkadia i Outlet Soho Factory), Katowicach (Silesia City Center), Łodzi (Manufaktura), Poznaniu (Stary Browar) oraz Krakowie. Sztandarową marką spółki jest Próchnik z ok. 40 sklepami na terenie całego kraju.

Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.