Kawiarnie w salonach Marks & Spencer

M&S Coffee To Go

M&S Coffee To Go

Firma Marks & Spencer wprowadziła do pierwszego salonu w Polsce swój nowy koncept kawiarniany o nazwie M&S Coffee To Go. Kawiarnia sieci odzieżowej została otwarta we flagowym salonie znajdującym się w warszawskim Domu Handlowym Sawa przy ul. Marszałkowskiej (powierzchnia ok. 5 tys. mkw.). Część kawiarniana została zlokalizowana przy strefie delikatesowej na parterze.

Jak ustaliła redakcja Retailnet firma planuje rozwój kawiarni także w innych salonach sieci w Polsce. – To koncept, który przyjął się na świecie i jest rozwijany także w innych krajach. Dlatego firma Marks & Spencer zdecydowała się go wprowadzić także w Polsce. W naszym kraju wprowadzono mniejszą formę kawiarnianą M&S Coffee To Go, która powstała z myślą o klientach, którzy chętnie kupują kawę na wynos. Ten koncept przewiduje jednak kilka stolików dla klientów w sklepie. Większe kawiarnie rozwijane są na świecie w ramach konceptu M&S Coffee – mówią w rozmowie z Retailnet przedstawiciele firmy.

W ostatnich miesiącach firma Marks & Spencer odświeżyła też stronę internetową swojego e-sklepu. Brytyjska marka przede wszystkim skupiła się na ulepszeniu nawigacji na stronie, która jest bardziej intuicyjna. Teraz w stronę wbudowane jest rozwijane menu, dzięki któremu klient trafia na stronę produktu, klikając tylko 2 razy.

Obecnie w Polsce działa 15 salonów sieci Marks & Spencer. M&S prowadzi działalność w naszym kraju od 1998 r. Mark&Spencer posiada ponad 440 sklepów w ponad 50 krajach na świecie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016