KiK

Sieć dyskontowa KiK koncentruje się na sukcesywnej ekspansji w całym kraju. Firma otwiera sklepy zarówno w małych, jak i dużych miejscowościach i zdobywa kolejne rynki regionalne.

W połowie czerwca 2014 roku spółka otworzyła 50 sklep pod szyldem KiK w Legnicy w Centrum Handlowym Ferio Legnica. Nowy salon sprzedaży znajduje się na poziomie 0 i zajmuje powierzchnię 400 mkw.

– Cieszymy się, że marka zdecydowała się na otwarcie swojego sklepu w Ferio Legnica. Salon stanowi znakomite uzupełnienie oferty naszego centrum. Jestem pewna, że asortyment nowego sklepu przypadnie do gustu mieszkańcom Legnicy i okolic, będąc dla wielu klientów idealnym miejscem zakupów. KiK jest dobrym partnerem, z którym współpracę rozpoczęliśmy w pełnym porozumieniu i jestem przekonana, że ten poziom utrzymamy przez cały czas obowiązującej umowy najmu – mówi Anna Dolna, dyrektor CH Ferio Legnica.

KiK wprowadza ekspozycję oferty handlowej w oparciu o założenia Visual-Merchandisingu. – Już od 12 czerwca mogą się o tym przekonać również legniczanie, którzy w dniu otwarcia sklepu dopisali i wspólnie z nami świętowali inaugurację działalności „jubileuszowego” sklepu” – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK.

Pierwszy sklep pod szyldem sieci otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3,2 tys. sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.