Venezia, Unisono i Aryton w Galerii Warmińskiej

Galeria Warmińska

Galeria Warmińska

Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację powstającego w Olsztynie obiektu, podpisała właśnie umowy z trzema kolejnymi najemcami. Swoje salony w Galerii Warmińskiej otworzą dwie marki, należące do spółki I.O.Venezia oraz polska rodzinna marka modowa Aryton.

– Trzy polskie marki, które uzupełnią bogatą ofertę fashion, dostępną w Galerii Warmińskiej, znajdą się na poziomie 0. Aryton i Unisono zajmą powierzchnię po 60 mkw., Venezia natomiast – 80 mkw. – informuje Mariusz Kowalczyk, leasing director w spółce Libra Project.

Na niecałe trzy miesiące przed otwarciem Galeria Warmińska jest niemal w pełni skomercjalizowana. Do wynajęcia pozostały ostatnie powierzchnie. Na współpracę z olsztyńskim obiektem zdecydowały się dwie marki, będące własnością warszawskiej spółki modowej, istniejącej od 1996 roku. Firma podbój rynku rozpoczęła udziałem swojego flagowego brandu – Venezii, której asortyment stanowi damskie i męskie obuwie oraz galanteria skórzana. Kolekcje są projektowane i wytwarzane we Włoszech. W 2008 roku spółka I.O.Venezia rozpoczęła ekspansję także na rynku odzieżowym, poprzez markę Unisono. Salony brandów otwierane są tylko w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, w wiodących centrach handlowych. Przy wyborze przyszłych lokalizacji brane jest również pod uwagę położenie w stosunku do ciągów komunikacyjnych oraz sąsiedztwo pozostałych najemców obiektu. Obecnie Venezia i Unisono posiadają 93 salony na terenie całego kraju. Do końca 2014 roku planowane jest otwarcie 3 nowych lokalizacji Venezii oraz dwóch Unisono. Sprzedaż produktów odbywa się również na platformie elektronicznej, za pośrednictwem dwóch sklepów internetowych.

Aryton to polska marka, która od 25 lat tworzy kolekcje odzieżowe w duchu nowoczesnej klasyki. Firma, założona pod koniec lat 80. przez Danutę i Ryszarda Cierockich, obecnie jest biznesem rodzinnym, prowadzonym wspólnie z córkami. .

Aryton, Unisono i Venezia to przedstawiciele polskiej branży modowej. Oprócz tych trzech marek, wśród najemców Galerii Warmińskiej znajdą się wiodące brandy tego sektora na rynku. Są to m.in. marki grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho), grupy LPP (Mohito, Reserved, Sinsay, House, Cropp), H&M, Versace, Roberto Cavalli, Pinko, Furla, Samsonite, Tatuum, Taranko, Simple, Campione, Carry, Deni Cler, Giacomo Conti, Kazar, Lavard, Ochnik, Ryłko, Tally Weijl, Esotique, New Yorker, Orsay, Promod, Bytom, Giacomo Conti, Levi’s, Americanos/Mustang, Oysho, Pierre Cardin, Recman, Vistula, Wólczanka, Wojas, Kazar, Vans, Diverse, Reporter Young, Big Star i wiele innych. Łącznie, w najnowocześniejszym obiekcie Warmii i Mazur znajdzie się 170 salonów handlowo – usługowych. Otwarcie Galerii Warmińskiej będzie miało miejsce 5 września 2014 roku.

Uruchomienie Galerii Warmińskiej planowane jest na 5 września. Inwestycja, o wartości 100 mln euro, realizowana jest przez MGC Inwest sp. z o.o.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016