Rossmann w Galerii Mokotów
Rossmann w Galerii Mokotów

W Galerii Mokotów otwarto dziś sklep Rossmanna. To już 900. drogeria w Polsce pod tym szyldem i 85. warszawski sklep tej marki. – Galeria Mokotów to prestiżowe miejsce na biznesowej mapie Warszawy. Bardzo nas cieszy, że wieloletnie starania odniosły skutek i w końcu otworzyliśmy tu naszą drogerię, tym bardziej że niejednokrotnie prosili o to nasi klienci – mówi Marek Maruszak prezes Rossmann Polska.

Sklep numer 900 różni się designem od innych drogerii Rossmanna. – Ze względu na specyfikę miejsca przygotowaliśmy nieco inny, pasujący do Galerii Mokotów, wystrój wnętrza. Mamy też najszerszy w całej Warszawie asortyment kosmetyków i perfum – dodaje Marek Maruszak.

Nowoczesne, szaro-czerwone elementy graficzne widoczne na sklepowych regałach doskonale wpisują się w stylistykę Galerii Mokotów, a ledowe oświetlenie półek z perfumami i kosmetykami nie tylko wspaniale eksponuje poszczególne produkty, ale także rozjaśnia całe wnętrze. Kolejnym wyróżnikiem są duże ekrany wiszące nad kasami, na których wyświetlane będą różnego rodzaju materiały multimedialne.

Na ponad 500 mkw. powierzchni sklepu klienci mają do dyspozycji 16 tys. produktów, w tym ofertę perfum oraz kosmetyków kolorowych. Asortyment sklepu został również poszerzony o zdrową żywność i wina. Ponadto w trosce o komfort kupujących, szczególnie rodziców z małymi dziećmi, półki z produktami zostały ustawione w taki sposób, by ułatwić przejazd wózkiem.

Rossman
Rossmann

Rossmann systematycznie i dynamicznie rozwija sieć swoich drogerii na terenie całej Polski. – Plan otwarć nowych sklepów, przebiega zgodnie z naszymi założeniami. Dziś otwieramy drogerię numer 900, natomiast na przełomie 2014 i 2015 roku planujemy otwarcie drogerii nr 1000 – zapowiada Marek Maruszak.

Rossmann rozpoczął działalność w Polsce ponad 20 lat temu od otwarcia swojego sklepu przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi. Po dziesięciu latach pod szyldem Rossmanna funkcjonowało 100 sklepów. W roku 2010 było ich już 500. Sieć powiększała się co roku o ponad 100 placówek, osiągając w 2013 roku obroty na poziomie ponad 5,5 miliarda złotych. W najbliższych latach Rossmann planuje otwierać około 150 drogerii rocznie. W styczniu 2015 roku dysponować będzie 1000 sklepów, a pod koniec 2018 roku ich liczba ma przekroczyć 1600 placówek.