Travelist sprzedaż online

Grupa Secret Escapes, jeden z największych międzynarodowych klubów travelowych, podpisała umowę inwestycyjną z polską spółką Travelist.

Kontrahenci nie ujawniają kwoty, jaką Secret Escapes zapłaciło za 100% udziałów polskiego klubu travelowego. Nieoficjalnie wiadomo, że suma transakcji znacznie przekroczyła 10 mln zł.

Travelist w Grupie Secret Escapes będzie działał pod swoją obecną nazwą, a dotychczasowy prezes firmy – Tomasz Nowiński, pozostanie na stanowisku i będzie odpowiadał za dalszy rozwój klubu w Polsce.

Rozwój e-travelingu

Przygotowania do transakcji trwały pół roku – uwzględniały analizę działań i sytuacji biznesowej Travelist oraz określenie formy współpracy i nowej strategii rozwoju serwisu.

„To duży sukces dla nas – twórców serwisu Travelist. W ciągu roku zbudowaliśmy wyróżniający się na polskim rynku klub travelowy, który zdążył już zdobyć rzeszę stałych klientów, a jego prężny rozwój wciąż przyciąga nowych. W klubie zarejestrowanych jest około 600 000 użytkowników, a całkowity dochód firmy wynosi ponad 20 mln złotych” – mówi Tomasz Nowiński, CEO Travelist.

Travelist e-commerce
Strona główna Travelist.pl

„Cieszy nas, że potencjał dalszego rozwoju zarówno rynku jak i serwisu Travelist w Polsce dostrzegli liderzy branży e-travelowej na świecie. Jesteśmy przekonani, że dobre praktyki płynące z międzynarodowych rynków, na których działa Grupa Secret Escapes pozytywnie wpłyną na wizerunek naszej marki, zwiększenie udziału w rynku oraz zadowolenie naszych klientów” – dodaje.

Selekcja oferty

Travelist działa od marca 2013 roku, obecnie zatrudnia 20 pracowników, w tym zespół marketingowy składający się: z analityków, specjalistów do spraw on-site, copywriterów i fotoedytorów, zespół sprzedażowy oraz do działań post-sales, dział obsługi klienta, a także dział finansowy.

Aktualnie klub współpracuje z 500 obiektami noclegowymi, z których większość znajduje się w Polsce. Każdy promowany obiekt musi spełniać szereg warunków, takich jak: odpowiednia jakość, stosowna liczba pozytywnych opinii pozostawionych przez klientów, atrakcyjna prezentacja wizualna hotelu, a także relatywnie dobra dostępność przy jednocześnie najniższej cenie na rynku.

Brytyjski inwestor

Dla każdego obiektu managerowie przygotowują odpowiednie pakiety noclegowe, biorąc pod uwagę ich potencjał oraz sytuację rynkową. Dopiero po przejściu tej procedury Travelist rozpoczyna promocję danego obiektu w kanałach tematycznych oraz newsletterach.

Grupa Secret Escapes z siedzbą w Wielkiej Brytanii  jest jednym z największych międzynarodowych klubów travelowych.