amazon mayday

Amazon wprowadził nową funkcje dla swojego najnowszego urządzenia Kindle o nazwie „Mayday Button”, usługa ma za zadanie informować dział obsługi klienta firmy Amazon o problemach, z jakimi spotykają się użytkownicy podczas korzystania z tableta Kindle Fire HDX.

Usługa została nazwana „Mayday Button” (przycisk pomocy) i posiada ikonę koła ratunkowego. Usługa błyskawicznie łączy użytkownika z 24-godzinnym działem obsługi klienta. Korzystanie z usługi jest w pełni darmowe, a użytkownicy mogą korzystać z usługi 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku.

Czas reakcji 9.75 sekund!

13 czerwca 2014, firma ogłosiła że przycisk „Mayday” jest najczęściej wykorzystywaną usługą na urządzeniach Kindle Fire HDX, w celu uzyskania pomocy działu obsługi klienta. Firma poinformowała, że czas reakcji pracownika po otrzymaniu zgłoszenia wynosi 9.75 sekund

“Gdy zaczynaliśmy opracowywać przycisk „Mayday” chcieliśmy stworzyć coś, co zrewolucjonizuje obsługę klienta, teraz możemy potwierdzić że udało nam się wypełnić założony cel.” powiedział Scott Brown Dyrektor działu obsługi klienta Amazon. ” 75% wszystkich zgłoszeń otrzymujemy przy pomocy przycisku „Mayday”. Pomimo że usługa staje się popularna, wśród co raz większej liczby konsumentów, udało się naszemu zespołowi zmniejszyć czas reakcji z 15 sekund do 9.75 sekund.”

Jak działa usługa

Na urządzeniu przenośnym Kindle Fire HDX znajduje się zakładka z ustawieniami „Quick Settings”, w ustawianiach znajdziemy przycisk w kształcie koła ratunkowego „Mayday”, po użyciu przycisku, na naszym ekranie pojawia się pracownik działu obsługi klienta, który rysując na naszym ekranie, wskaże nam jak rozwiązać problem, jeśli mamy nadal trudności ekspert może rozwiązać problem za nas.

Pracowniczy działu obsługi klienta otrzymują również zabawne zgłoszenia, dla przykładu jedna osoba poprosiła pracownika aby mu pomógł przejść jeden z poziomów w Angry Birds ponieważ od tygodnia nie mógł jej przejść. Inny pracownik zaśpiewał sto lat osobie która właśnie otrzymywała na urodziny swojego nowego Kindl’a Fire HDX.

Takie luźne podejście do dziwnych próśb użytkowników spowodowały że przycisk pomocy „Mayday” jest bardzo pozytywnie odbierany przez użytkowników tej funkcji, co dobrze wróży na dalszy rozwój usługi.