CREAM: nowy najemca drogeryjny w CH Familia

Centrum Handlowe Familia w Gdańsku

Centrum Handlowe Familia w Gdańsku

27 czerwca w gdańskim Centrum Handlowym Familia rozpocznie swoją działalność drogeria Rossmann. Nowy punkt sieci zajmie lokal o powierzchni blisko 350 mkw.

Pierwsza drogeria Rossmanna w Polsce została otwarta w 1993 roku w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej. Po latach działalności firma ma 900 sklepów w 380 miastach. Rossmann jest obecny zarówno w centrach handlowych największych miast, jak również w mniejszych miejscowościach. Drogerie znaleźć można w tak prestiżowych lokalizacjach jak np. Krupówki w Zakopanem, Bohaterów Monte Cassino w Sopocie czy przy ul. Floriańskiej w Krakowie. Udział w rynku branży chemiczno-kosmetycznej wynosi 22 proc. Każdego dnia zakupy w drogeriach Rossmann robi 600 tys. osób. Rossmann Polska należy do grupy kapitałowo-zakupowej tworzonej przez Rossmann GmbH oraz A.S. Watson. W jej skład wchodzi 11 tys. drogerii w 33 krajach Europy i Azji. Grupa zatrudnia łącznie ponad 100 tys. pracowników. Logo Rossmanna to wpisany w literę „o” Centaur – pół-koń, pół-mężczyzna. Znak ten jest również wizualizacją nazwiska założyciela i właściciela firmy (Ross – rumak, Mann – mężczyzna).

Otwarte w listopadzie 2008 i zarządzane przez CREAM Centrum Handlowe Familia w Gdańsku położone jest na rogu ulic Grunwaldzkiej i Kołobrzeskiej, naprzeciwko Hali Olivii. Dla klientów dostępny jest parking na 150 miejsc. Wśród najemców centrum handlowego są m.in.: supermarket Piotr i Paweł, Pepe Pizza.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management, oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań deweloperskich i project management. CREAM zarządza obecnie portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu „convenience”, obiekty multifunkcjonalne, obiekty biurowe i nieruchomości typu „stand alone”.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016