Centrum handlowe Leto w Petersburgu
Centrum handlowe Leto w Petersburgu

Obecnie 98 proc. powierzchni centrum Leto jest zajęte. Wśród najemców jest polska marka Reserved. Zgodnie z podpisaną niedawno umową, zarządcą centrum handlowego do 2017 roku została firma Colliers International.

Zlokalizowane w Petersburgu dwukondygnacyjne centrum handlowe Leto ma 76 tys. mkw. powierzchni najmu. Wśród najemców są zarówno marki rosyjskie jak i znane międzynarodowe brandy takie jak Auchan, Decathlon, Media Markt, Zara, Topshop, Bershka, Massimo Dutti, H&M, Reserved, Promod, Love Republic, Mango, Reebok, Adidas, Mothercare, L’Etoile czy Rive Gauche.

Łącznie w centrum działa ok. 200 sklepów, a także lodowisko Mega Ice, centrum rozrywki dziecięcej Crazy Park oraz ponad 20 kawiarni i restauracji. Parking naziemny oferuje 3,2 tys. miejsc postojowych. W obiekcie znajduje się również pierwsze w Petersburgu rolkowisko.

Właścicielem centum jest spółka Hals-Development, a zarządcą agencja Colliers International.

Dzięki dotychczasowym działaniom Colliersa, odwiedzalność centrum wzrosła 3,5 krotnie, podpisano także 50 nowych umów najmu, zarówno z najemcami z Rosji jak i zagranicy. To zadecydowało o przedłużeniu umowy na zarządzanie nieruchomością o kolejne 2,5 roku. Nowa umowa wygaśnie w 2017 roku.

– Jesteśmy przekonani, że nasze centrum potrzebuje dobrego, doświadczonego, profesjonalnego i sprawnego zarządcy, na czym zyskają zarówno najemcy jak i klienci. Dzięki dotychczasowym działaniom firmy Colliers, znacznie wzrosła rentowność centrum Leto. To zadecydowało o przedłużeniu umowy z tą firmą na kolejne 2,5 roku – wyjaśnia Vladimir Strigin, wiceprezes Hals-Development.