Zakupy
Zakupy

FootFall Indeks Polska od 9 do 15 czerwca 2014 roku wzrósł o 43,6 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem i wyniósł 77,32 pkt. Natomiast w skali rok do roku odwiedzalność w centrach i galeriach handlowych wzrosła o 5,7 proc. – informuje spółka Experian.

Skumulowany indeks spadł 6,7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Frekwencja w polskich centrach handlowych wystrzeliła jak szalona w górę. Ponad czterdzieści procent więcej osób odwiedziło galerie handlowe w omawianym tygodniu niż w zeszłym. W porównaniu rocznym jest to prawie sześć procent więcej. Strata skumulowana zmniejszyła się i zeszła poniżej poziomu siedmiu punktów procentowych.

Irlandzka firma badawcza Experian plc. prowadzi cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych. Experian zbiera dane do analiz w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centrów handlowych oraz ich najemcy wiedzą jakie są preferencje klientów – ile osób odwiedza obiekt, w jakich godzinach i na jakich zasadach korzystają z parkingu.