Cliff Sport rozwija sieć sprzedaży

Salon Cliff Sport

Cliff Sport, marka sklepów sportowych rozwija sieć sprzedaży w kolejnych miastach na terenie kraju. Przedstawiciele sieci będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

– Zgodnie z planem ekspansji firmy Cliff Sport, z końcem maja 2014 roku został otwarty kolejny sklep w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce. Nowy sklep ma 114 mkw. i możemy znaleźć w nim podstawowe marki, które oferuje firma swoim nabywcom oraz nową markę Lonsdale, którą przedsiębiorstwo wprowadziło do swojej oferty handlowej kilka tygodni temu. Ponadto, z początkiem czerwca podpisaliśmy umowę najmu lokalu (104 mkw.) z nowo otwartym marcredo Center Kutno. Otwarcie sklepu przewidziane jest w połowie lipca bieżącego roku – powiedział portalowi Retailnet Bartosz Peszko, reprezentujący sieć Cliff Sport.

Cliff Sport realizuje ekspansję przede wszystkim w miejscowościach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerskiego podejścia firmy Elbfonds i Cushman & Wakefield oraz planujemy dalszy rozwój sieci. W chwili obecnej prowadzone są rozmowy na kolejne lokalizacje z powyższymi partnerami – dodaje Bartosz Peszko

W tym roku spółka planuje poszerzyć sieć Cliff Sport do 5 nowych punktów w galeriach handlowych. Firma otwiera lokale o zróżnicowanej powierzchni od 90 do 300 mkw.

W tym roku firma otworzyła swoje sklepy także w Galerii Zielonej w Puławach i w Parku Handlowych Tu i Teraz w Ełku, a także przedłużyła umowy w Galerii Alius w Ostrołęce, w Elblągu w Galerii Zielone Tarasy.

Cliff Sport funkcjonuje na rynku od 1996 roku. Obecnie sieć liczy blisko 30 sklepów. Od grudnia 2013 roku Cliff Sport prowadzi także sklep internetowy www.cliffsport.pl.

O ekspansji sklepów sportowych będzie można porozmawiać z właścicielami sieci Cliff Sport podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016