Shopping Center Forum
Shopping Center Forum

Podczas tegorocznej edycji Shopping Center Forum nowością będzie strefa szybkich spotkań z kluczowymi najemcami. Krótkie 5-minutowe spotkania służyć mają wstępnej weryfikacji możliwości współpracy. Uczestnicy Forum będą mogli w ten sposób przedstawić swoją ofertę przedstawicielom takich sieci jak: Hebe, Martes Sport, Deichmann, Pepco, KIK, McDonalds, Super-Pharm, H&M, oraz marek należących do Grupy LPP.

– Pięć minut, to zbyt mało by rozmawiać o szczegółach, ale wystarczająco by można było dokonać wstępnej oceny i zdecydować, czy warto – już poza strefą Speed Dating – przejść do rozmowy o szczegółach – mówi Radosław Rybiński, dyrektor Shopping Center Forum 2014.

W tym roku spotkania w ramach Speed Dating bedą się odbywały każdego dnia targów w godzinach 11.00-13.00. W drugiej połowie sierpnia uruchomiony zostanie system zapisywania się na spotkania z najemcami.

Podczas dwudniowych targów będzie można spotkać się z przedstawicielami około 300 marek obecnych w galeriach handlowych oraz zapoznać się z projektami handlowymi ponad 50 wystawców. W jesiennej edycji SCF łącznie weźmie udział około 1,5 tys. osób. Na stronie shoppingcenterforum.com znajduje się lista prezentowanych projektów handlowych oraz wystawców, którzy będą przedstawiać swoje centra handlowe podczas wydarzenia.

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition odbędzie się w dniach 17–18 września w warszawskim Centrum EXPO XXI. Wystawcami będą m.in.: ECE Projektmanagement, Immochan, elbfonds Development, Ghelamco, ECC Property Management, Knight Frank, Inter Ikea Centre Polska, Neinver, Atrium Poland Real Estate Management, Echo Investment, Apsys Polska, Acteeum Central Europe, Immofinanz, Mayland Real Estate, Adept Investment, Plaza Centers, Gemini Park/Siemacha, Napollo, TREI Real Estate, TK Development, Peppercorn Properties, P.A. Nova, Retail Concept, Trigranit Management Polska, Multi Development Polska, PFCE Ogrody, Ptak SA, DTZ Polska, Budner Investment, GTC SA, BOIG, Grupa Saller, Carrefour, Balmain Asset Management, Master Management Group, Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja, CBRE, Griffin Real Estate, Outlet Center Retail Management, Galeria Manhattan. Wśród dostawców usług dla sektora centrów handlowych znalazły się m.in.: Internet Media Services, Upper Finance, Q-RAILING Polska, APCOA, Ego Studio, Spectra Lighting, Wojnarowscy, Starnet/Grupa Energia.

Jesienna edycja Shopping Center Forum 2014 to 2 dni intensywnych rozmów biznesowych, które będą się toczyły głównie na stoiskach wystawowych. Ich dopełnieniem będzie towarzysząca targom dwudniowa konferencja, którą wypełnią prezentacje projektów deweloperskich w ramach Project Flash oraz bloki partnerów merytorycznych. W programie Forum są także 2 mniej formalne wydarzenia: Welcome Mixer otwarty dla wszystkich uczestników Forum, którego sponsorem jest firma Aspen oraz After Party dla posiadaczy kart VIP. Sponsorem tegorocznego After Party kończącego pierwszy dzień SCF będzie ponownie firma Echo Investment.