sellvana sprzedaż internetowa

Były główny projektant Magneto, Boris Gurvich, stworzył właśnie nową, otwartą platformę handlu internetowego o nazwie Sellvana. „Spod nóg sprzedawców wreszcie udało mi się usunąć wszelkie przeszkody”- mówi Gurvich w rozmowie z Evigo.

Magneto jest powszechnie uważana za idealną platformę e-commerce, wspierającą przedsiębiorców działających zarówno na globalną jak i lokalną skalę. Głównym projektantem systemu był pochodzący z Białorusi Boris Gurvich. Obecnie informatyk mieszka w Portland w amerykańskim stanie Oregon gdzie z powodzeniem prowadzi firmę Unirgy LLC, oferującą rozszerzenia i wtyczki do platformy Magento.

Nowa jakość w e-commerce

Ale zamiast odcinać kupony od starego projektu Gurvich postanowił zrobić krok na przód. Kilka tygodni temu ogłosił uruchomienie platformy Sellvana, także własnego projektu.

„Sellvana to nowa jakość. Od samego początku chcieliśmy stworzyć platformę naprawdę elastyczną, prostą i szybką w obsłudze. Na podstawie opinii społeczności developerów i internetowych handlowców można powiedzieć, że osiągnęliśmy cel” – mówi Gurvich w rozmowie z Evigo. „Sellvana usuwa wszelkie przeszkody spod nóg handlowców, developerów, czy projektantów” – dodaje chwaląc się swoim nowym projektem.

Sellvana od początku była projektowana z myślą o jak najprostszej obsłudze, a także elastyczności, funkcjonalności i bezpieczeństwie. Została  stworzona przy użyciu nowoczesnych technik projektowania i rozwoju – m.in Fulleron PHP, co zapewnia szybkość jej działania.

Boris Gurvich
Boris Gurvich

Większa wydajność

Serwis nie jest skupiony tylko na obsłudze handlowców – daje również szanse developerom. Sellvana oferuje łatwy, intuicyjny interfejs programowania aplikacji oraz wbudowane środowisko do usuwania błędów. Celem było tu jak największe ułatwienie aktywacji i dezaktywacji komponentów, a co za tym idzie, większa wydajność i otwartość na nowych użytkowników.

Największe zalety platformy Sellvana to:

 

  • prędkość działania
  • niskie koszty implementacji
  • prostota nauki obsługi (tutoriale video, łatwy interfejs)
  • łatwość instalacji
  • dostosowanie do lokalizacji geograficznej (dostosowanie języka, prawa podatkowego itp.)

Prędkość ponad wszystko

Sellvana jest wciąż rozwijana. „Rozwój handlu internetowego wymaga rozwiązań jeszcze szybszych i jeszcze bardziej elastycznych. Obecnie istniejące platformy e-commerce nie spełniają tych wymagań. Startując od zera, zastanawialiśmy się nad każdym aspektem tej dziedziny handlu, starając się go usprawnić. Wprowadziliśmy zmiany, o które społeczność e-handlowców się upominała, radykalnie usprawniając funkcjonalność, elastyczność i wykonanie” – mówi Gurvich.

Jego zdaniem, najważniejsza jest prędkość ładowania strony. „Szybkość musi być najważniejszą cechą strony e-commerce, a to ze względu na bezpośredni wpływ,  jaki upływający czas ma na zachowanie klienta” – tłumaczy. A po chwili dodaje: „Elastyczność nie może być kolejnym pustym, nadużywanym słowem. Platforma powinna się na niej opierać. Tak samo ważna jest prostota techniczna. Sellvana zapewnia każdą z tych cech.”