logistyki w e-commerce

Klienci serwisu zakupowego Gruper.pl mogą od teraz wybrać usługę Paczka w RUCHu jako formę dostawy.

Działająca od 2010 roku platforma oferuje swoim klientom możliwość okazyjnych zakupów usług i produktów wielu kategorii. Wynegocjowane rabaty, sięgające kilkudziesięciu procent to efekt zasięgu serwisu. W zamian za możliwość dotarcia ze swoją ofertą do dużej grupy odbiorców dostawcy produktów i usług są skłonni oferować tak korzystne ceny.

Paczka czeka na klienta

Serwis Gruper.pl w ciągu czterech lat zbudował sobie mocną pozycję na rynku e-commerce. Do dziś klienci serwisu kupili ponad 2,5 mln kuponów a ich sumaryczne oszczędności sięgają setek milionów.

W serwisie znajdują się oferty na akcesoria do domu i samochodu, modne ubrania, dodatki, produkty elektroniczne, a także oferty na kosmetyki i produkty zdrowotne. Istotnym udogodnieniem jest krótki czas realizacji zamówienia, który dzięki wprowadzeniu usługi Paczka w RUCHu jeszcze się skróci.

„Dzięki sieci ponad 2,5 tys. kiosków i salonów prasowych zlokalizowanych w całej Polsce, od największych miast po najmniejsze wioski, docieramy do każdego klienta. To właśnie klient decyduje gdzie i kiedy chce odebrać paczkę. Może to być kiosk pod domem, pracą czy szkołą. Nie musi czekać na kuriera, nie musi stać w kolejce na poczcie. Jego paczka będzie na niego czekała od wczesnego ranka do wieczora.” podkreśla  Dariusz Stolarczyk, Wiceprezes RUCH S.A.

Łatwy sposób odbioru

„Logistyka decyduje często o zadowoleniu klienta. Zamówione produkty powinny znaleźć się w ich rękach jak najszybciej i najpewniej. A sposób odbioru przesyłki powinien być wygodny i jak najmniej angażujący. Wiem, że włączenie usługi  Paczka w RUCHu umożliwi naszym klientom i partnerom wybór najbardziej odpowiedniego sposobu dostawy zamówienia.” – mówi Piotr Majcherkiewicz, Prezes Zarządu Gruper.pl

Sposób i tempo dostawy jest również istotne dla parterów Grupera, którzy dostarczają produkty dla klientów serwisu zakupowego. „Paczka w RUCHu jest bardzo wygodną usługą logistyczną. Warunki współpracy są wyjątkowo elastyczne, co wpływa nie tylko na zadowolenie klienta ostatecznego, ale ułatwia nam współpracę z Gruperem” – mówi Tomasz Kuropatwa, firma Martom, partner serwisu gruper.pl.