Social Media

– Rola mediów społecznościowych i forów jako źródła informacji o ofertach jest bardzo ważna zarówno dla sieci, jak i dla centrów handlowych. To tam konsumenci szukają potwierdzenia wstępnych decyzji zakupowych. Większa niż przed rokiem liczba e-sklepów wykorzystuje Facebook jako kanał do prezentacji kolejnych nowości i ofert – mówi portalowi Retailnet.pl Marta Mikołajczyk-Pyrć, Associate Director, Portfolio Manager w dziale Real Estate Management Services w Savills.

– Media społecznościowe i internet są źródłem informacji o naszym kliencie i umożliwiają bezpośrednie dotarcie do niego. Nie przełoży się to jednak na wymierne efekty w postaci zwiększonego footfallu, czy wyższych obrotów, jeżeli nie będziemy potrafili zaangażować klienta w życie naszego centrum handlowego.

– Jako zarządcy, doceniamy aktywność w internecie i mediach społecznościowych, gdyż rozumiemy ich pozytywny wpływ na budowanie rozpoznawalnej marki centrum. Planując akcje marketingowe i sposoby komunikacji z klientami, nie należy jednak zapominać o tradycyjnych kanałach komunikacyjnych, jak kampanie outdoorowe i media lokalne. Istnieje dalej liczna grupa klientów, która preferuje tę formę zdobywania informacji o wydarzeniach i atrakcjach w centrum handlowym – dodała Marta Mikołajczyk-Pyrć.

Firma Savills jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. SCF w tym roku odbędzie się w dn. 17–18 września w Warszawie.

Savills to globalna spółka świadcząca usługi w branży obrotu nieruchomościami, notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Posiada międzynarodową sieć ponad 600 biur i przedstawicielstw w obu Amerykach, Wielkiej Brytanii, Europie, Afryce, regionie Azji i Pacyfiku oraz na Bliskim Wschodzie.