Jeszcze więcej najemców odzieżowych w Galerii Sudeckiej

Galeria Sudecka

Oferta modowa centrum handlowo-rozrywkowego w Jeleniej Górze, poszerzy się o markę z segmentu eleganckiej odzieży dla kobiet – Monnari, a także znaną w Europie sieć odzieży dla młodzieży – Cipo&Baxx.

Nowy sklep Monnari w Galerii Sudeckiej oferował będzie ubrania oraz dodatki (m.in. obuwie i torebki). Lokal będzie dysponował powierzchnią blisko 300 mkw.

Cipo&Baxx to marka odzieżowa skierowana do ludzi lubiących zabawę modą. Marka powstała w 1996 roku. Oferuje t-shirty, bluzy, kurtki, buty i dodatki. Sklep w Galerii Sudeckiej będzie miał ponad 130 mkw.

– Te dwie kolejne marki poszerzą ofertę modową Galerii Sudeckiej z jednej strony o stylowe kolekcje, z drugiej o ekstrawaganckie i niepowtarzalne wzory. Wkrótce sfinalizowane zostaną umowy z kolejnymi znanymi brandami – mówi Marcin Szlufik, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Realizacja Galerii Sudeckiej przebiega zgodnie z harmonogramem. Obecnie na placu budowy pracuje blisko 300 osób, którzy kończą prace związane z realizacją kondygnacji kinowej. Pod koniec lipca br. rozpocznie się proces odbioru powierzchni przez najemców. Kino Helios jako pierwsze rozpocznie adaptację swoich wnętrz. Otwarcie Galerii Sudeckiej zaplanowano na IV kw. 2014 roku.

Galeria Sudecka powstaje w dzielnicy Zabobrze, w miejscu działającego od ponad 13 lat CH Echo. W programie centrum zaplanowano 100 sklepów, restauracji i punktów usługowych oraz wielosalowe kino Helios z częścią kawowo-barową, a także klub fitness Fabryka Formy.

Wśród najemców Galerii Sudeckiej, oprócz hipermarketu Auchan, kina Helios i klubu fitness Fabryka Formy są już m.in. sklepy z Grupy LPP (Reserved, House, Mohito, Cropp Town, Sinsay), a także RTV Euro AGD, Go Sport, Martes Sport, Smyk, Empik, Jupi Park, CCC, Wojas, Top Secret, Diverse, Rossmann, Yes, Matras, Giacomo Conti, Wójcik, Gino Rossi, Świat Zabawek, North Fish, Kuchnia Polska, Thai Restaurant, Berlin Doner Kebap i inni.

W projekcie Galerii Sudeckiej inwestor przewidział 45 000 mkw. powierzchni handlowej. Najpierw powstanie galeria sklepów, butików i punktów usługowych oraz kino pierwszy w mieście multipleks. Ostatnim etapem realizacji Galerii Sudeckiej będzie budowa retail parku, w ramach którego powstanie między innymi wielkopowierzchniowy sklep DIY. Do dyspozycji klientów zostanie oddanych ponad 1 800 miejsc parkingowych.

Szczegółowe informacje na temat projektów Echo Investment zostaną przedstawione podczas wrześniowych targów na stoisku 5.2. Firma jest też sponsorem After Party SCF 2014. Więcej szczegółów na temat Shopping Center Forum 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska