Media Expert: ponad 50 nowych elektromarketów po dwóch kwartałach 2014

Sklep Media Expert

52 elektromarkety Media Expert – to bilans otwarć zrealizowanych w pierwszej połowie 2014 roku. Uruchomienie 28 nowych lokalizacji oraz 24 elektromarketów po gruntownym remoncie potwierdza dynamikę rozwoju sieci. A to nie koniec ekspansji na polskim rynku – Media Expert zapowiada kilkadziesiąt kolejnych otwarć do końca 2014 r.

Jak zapewnia Media Expert, sieć bardzo skrupulatnie realizuje strategię rozwoju.

– Każde otwarcie nowego elektromarketu lub inwestycja w modernizację istniejącego jest poprzedzona wnikliwą analizą. Staramy się dostosować do potrzeb naszych klientów, ale i potencjału miejsca. Dzięki temu jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynkach lokalnych – twierdzi Michał Mystkowski, reprezentujący sieć Media Expert.

Elektromarkety Media Expert zlokalizowane są zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach. 17 czerwca 2014 roku oddano do użytkowania po gruntownym remoncie jeden z czterech punktów w aglomeracji wrocławskiej.

– Uruchomione w 2010 r. CH Family Point we Wrocławiu rozwija się, rozwijamy się zatem i my. Nowa aranżacja przestrzenna pozwoli nam efektywniej wykorzystać możliwość eksponowania produktów, a klientom umożliwi dokonywanie szybszych i wygodniejszych zakupów – dodaje Mystkowski.

Media Expert to obecnie ponad 270 elektromarketów w całym kraju. Firma jest współwłaścicielem Euronics International – Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej. Wolumen sprzedaży Euronics, realizowanej w 30 krajach europejskich, wynosi 16 mld euro. Grupa poprzez 11 tys. lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów.

Reklama

Galeria Jurajska