Czterech partnerów merytorycznych SCF 2014

SCF 2014

Jesienna edycja Shopping Center Forum 2014 to dwa dni intensywnych rozmów biznesowych, które będą się toczyły głównie na stoiskach wystawowych. Ich dopełnieniem będzie towarzysząca targom dwudniowa konferencja, którą wypełnią prezentacje projektów deweloperskich w ramach Project Flash oraz bloki partnerów merytorycznych.

Swoje bloki tematyczne przygotują partnerzy merytoryczni SCF 2014 – firmy Savills, United Nations Global Compact, Mind Progress oraz Causa Finita. Polskie przedstawicielstwo inicjatywy ONZ – United Nations Global Compact zaprezentuje blok pod hasłem „Rynek centrów handlowych w dobie zrównoważonego rozwoju”.

Jak już informowaliśmy, podczas tegorocznej edycji Shopping Center Forum nowością będzie strefa szybkich spotkań z kluczowymi najemcami. Krótkie 5-minutowe spotkania służyć mają wstępnej weryfikacji możliwości współpracy. Uczestnicy Forum będą mogli w ten sposób przedstawić swoją ofertę przedstawicielom takich sieci jak: Hebe, Martes Sport, Deichmann, Pepco, KIK, McDonald’s, Super-Pharm, H&M oraz marek należących do Grupy LPP.

W czasie dwudniowych targów będzie można spotkać się z przedstawicielami około 300 marek obecnych w galeriach handlowych oraz zapoznać się z projektami handlowymi ponad 50 wystawców. W jesiennej edycji SCF łącznie weźmie udział około 1,5 tys. osób. Na stronie shoppingcenterforum.com znajduje się lista prezentowanych projektów handlowych oraz wystawców, którzy będą przedstawiać swoje centra handlowe podczas wydarzenia.

W programie Forum są także dwa mniej formalne wydarzenia: Welcome Mixer otwarty dla wszystkich uczestników Forum, którego sponsorem jest firma Aspen, oraz After Party dla posiadaczy kart VIP. Sponsorem tegorocznego After Party kończącego pierwszy dzień SCF będzie ponownie firma Echo Investment.

Więcej szczegółów na temat Shopping Center Forum 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska