Galeria Jurajska na plusie

Galeria Jurajska

Należąca do GTC SA Galeria Jurajska w Częstochowie odnotowuje wzrost obrotów. O 7 proc. wzrosły one w okresie od stycznia do maja 2014 w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 roku.

To jeden z najlepszych wyników od otwarcia centrum w 2009 roku. Zdaniem przedstawicieli galerii, jest to efekt zmian na liście najemców, jakie miały miejsce pod koniec 2013 i na początku 2014 roku oraz nowej kampanii marketingowej, którą galeria rozpoczęła w styczniu.

– Od kilku miesięcy Galeria Jurajska zmienia wizerunek. Jest to efektem pojawienia się większej liczby najemców z branży modowej, m.in. pełnego portfolio salonów LPP i kluczowych marek grupy Inditex, a także kampanii, która podkreśla charakter naszej galerii jako obiektu z najszerszą ofertą modową w tej części województwa śląskiego. Pierwsze efekty tych zmian widzimy już w obrotach, które od stycznia 2014 systematycznie rosną – mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Galeria Jurajska odnotowała także wzrost liczby odwiedzających. W 2013 roku było to ponad 6 milionów osób. W okresie od stycznia do maja 2014 liczba klientów zwiększyła się o 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. I tutaj – zdaniem przedstawicieli galerii – wpływ miało również uatrakcyjnienie oferty.

– Jeszcze do niedawna Galeria Jurajska była dla mieszkańców regionu drugą opcją, dziś wybierana jest w pierwszej kolejności. Powód – Częstochowianie nie muszą szukać swoich ulubionych sklepów i marek w sąsiednich miastach i galeriach. Można więc pokusić się o stwierdzenie, że ten 3 proc. wzrost to liczba osób, które udało nam się przekonać do Galerii Jurajskiej – mówi Piotr Myszka.

58 proc. mieszkańców północnej części województwa śląskiego deklaruje dziś, że Galeria Jurajska jest najczęściej odwiedzanym przez nich obiektem w okolicy – wynika z ostatnich badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej.
Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre SA (GTC) w Polsce. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. mkw., z czego 49 tys. mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się sklepy marek polskich i międzynarodowych. Dla wielu z nich pojawienie się w Galerii było debiutem na lokalnym rynku handlowym. Swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzyły m.in. Alma, Peek&Cloppenburg, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Douglas, Promod, Trussardi, Apart i wiele innych.

Galeria Jurajska zostanie zaprezentowana podczas Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 4.5

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016