Bartolucci: we wrześniu 2014 otwarcie pierwszego salonu w Polsce

Sklep Bartolucci

Sklep Bartolucci

Firma Fashion Island D.C. we współpracy z franczyzobiorcą we wrześniu 2014 roku otworzy pierwszy flagowy sklep włoskiej marki Bartolucci. Sklep będzie się znajdował w Warszawie przy ulicy Chmielnej.

W sklepie będzie dostępna pełna kolekcja marki oraz docelowo produkty które będą przedstawiać Polskę i Warszawę wykonane specjalnie na polski rynek. Oprócz produktów marki w nowym sklepie będzie można także wypić kawę oraz zjeść włoskie przekąski i ciastka.

– Uważamy że ulica Chmielna w Warszawie to razem z okolicami krakowskiego rynku najlepsze lokalizacje dla naszych pierwszych sklepów. Jesteśmy pewni sukcesu gdyż nasza marka jest jedyna w swoim rodzaju na naszym rynku i dodatkowo nie zamierzamy otwierać sklepów w przypadkowych lokalizacjach. Tak naprawdę to jest marka tylko dla wybranych partnerów z topowych lokalizacji w Polsce – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Sławomir Boroń z Fashion Island.

W Polsce marka Bartolucci będzie rozwijana w dużych lub turystycznie atrakcyjnych miastach na zasadzie franczyzy poprzez sklepy monobrandowe oraz wyspy handlowe.

– Poszukujemy partnerów zainteresowanych współpracą z naszą bajkową marką, którzy dysponują lokalem w którejś z topowych galerii handlowych w Polsce w takich miastach jak Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Bydgoszcz, Toruń, Szczecin, Lublin, Katowice czy Łódź oraz w najbardziej turystycznych polskich miastach. Jesteśmy zainteresowani także centrami w.w. miast gdzie, naszym zdaniem, ten koncept doskonale się sprawdzi – dodaje Sławomir Boroń.

Sklepy Bartolucci w zależności od formatu będą miały powierzchnię od 30 mkw. do 70 mkw., cornery w sklepach multibrandowych do 20 mkw., podobnie wyspy handlowe około 20 mkw. Tempo ekspansji na polskim rynku uzależnione jest od popytu na produkty Bartolucci.

– Docelowo chcemy mieć 30 sklepów oraz 50–60 wysp i stoisk handlowych – mówi Sławomir Boroń.

Bartolucci to firma produkująca drewniane ekologiczne zabawki, gry oraz arytykuły dekoracyjne. Obecnie marka Bartolucci prowadzi sieć około 200 sklepów i poza Włochami jest obecna w takich krajach jak m.in. Austria, Belgia, Monaco, Cypr, Estonia, Grecja, Niemcy, Litwa, Rumunia, Francja, Szwajcaria czy Emiraty Arabskie.

Przypomnijmy, spółka Fashion Island D.C. wprowadziła do Polski już takie brandy, jak Attrattivo oraz SAM 0-13. Ostatnio podpisała także umowę z siecią modową Fullah Sugah.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016