Atrium Kasztanowa
Atrium Kasztanowa

Wkrótce poszerzy się oferta centrum handlowego Atrium Kasztanowa w Pile w branży odzież i galanteria skórzana. Do grona najemców dołączy salon La Pelle.

La Pelle zajmie prawie 49 mkw. powierzchni centrum i zlokalizowany będzie na parterze Atrium Kasztanowa. W ofercie sklepu znajdzie się odzież i galanteria skórzana dla kobiet i mężczyzn. Sieć La Pelle jest swego rodzaju multibrandem – oferuje produkty marek takich jak: Carlo Monti, Cigno Nero, Saki czy Patago.

W ostatnim czasie do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączył także supermarket spożywczo-przemysłowy Intermarché. Dla wygody klientów zostało również oddane do użytku dodatkowe boczne wejście do centrum, które ułatwia dotarcie do pasażu oraz supermarketu spożywczego.

Atrium Kasztanowa ma ponad 12 tys. mkw. powierzchni najmu. Oferta centrum to 65 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: elektromarket Media Expert i 4-salowe kino Helios. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Reserved, Sephora, Mohito, Camaieu, Pawo, Wojas, Funk’n’Soul, Diverse, CCC, Cropp, House, Esotiq, Monnari, Home&You, Apart, Ochnik. Dla klientów Atrium Kasztanowa przeznaczono 355 miejsc parkingowych.

Obiekt należy do Atrium European Real Estate Limited. Według stanu na dzień 12 marca 2014 roku Grupa Atrium była właścicielem 153 obiektów handlowych o wartości rynkowej 2,40 mld euro, zlokalizowanych w siedmiu krajach (głównie w Polsce, Republice Czeskiej, na Słowacji i w Rosji, a ponadto na Węgrzech, w Rumunii i na Łotwie). W 2013 roku spółka Atrium osiągnęła dochód brutto z najmu w wysokości 203,5 mln euro.

W Polsce Atrium posiada 23 działające obiekty handlowe. Projekty spółki zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 6.2.