foodpanda aplikacja mobilna

Foodpanda, największy serwis do zamawiania jedzenia online, wypuścił właśnie nową aplikację mobilną. Program w wersji 2.0 to zupełnie nowe funkcje i bardziej rozbudowany interfejs.

Aplikacja foodpanda pozwala nie tylko na zamawianie jedzenia, ale również na płacenie za nasze zamówienie za pomocą smartfona lub tableta. Aplikacje jest już dostępna do pobrania i mogą z niej korzystać użytkownicy posiadający urządzenia oparte na systemach operacyjnych Android, iOS, Windows Phone oraz Nokia X i Asha. Program posiada jeszcze prostszy system zamawiania, a użytkownicy posiadają jeszcze więcej pól wyboru.

Prostszy system zamawiania

Serwis Evigo przetestował nowe rozwiązania. Stworzyliśmy zamówienie z popularnej restauracji Subway. Aplikacja pozwoliła nam wybrać różne dodatki do naszego zamówienia – mogliśmy stworzyć kanapkę, która w pełni sprostała naszym oczekiwaniom i smakom. Co ciekawe, aplikacja zapamiętuje nasze wcześniejsze zamówienia z różnych restauracji. Więc jeśli mamy ochotę na to samo danie wystarczy tylko wybrać nasze wcześniejsze zamówienie wybierając opcje „Zamów ponownie”. W ten sposób możemy tworzyć zamówienia z ponad 1500 restauracji w Polsce – od fast foodów aż po eleganckie restauracje.

food panda aplikacja
Nowa aplikacja Foodpanda na system Android

„Cieszymy się, że możemy nareszcie zaoferować nasz nowy, unikalny system zamawiania jedzenia. Nowy User Experience (UX) sprawia, że aplikacja jest nie tylko bardziej intuicyjna, ale też daje dużo więcej radości z użytkowania. Dopracowany interfejs (UI) jest teraz nie tylko jasny i przejrzysty, ale też znakomicie wygląda” – skomentował  Michał Rokosz, dyrektor generalny foodpanda na rynki CEE.

Płatność smartfonem

Użytkownicy aplikacji mają możliwość płacenia na wiele rożnych sposobów. Możemy więc zapłacić za zmówienie przy odbiorze, wybrać płatność przez system dotpay.pl lub kartą online. Nowością jest możliwość płacenia za pomocą smartfona lub tableta – nie musimy już korzystać z innych stron internetowych, wszystkie operacje wykonujemy w aplikacji mobilnej.

Globalny dyrektor zarządzający foodpanda Ralf Wenzel skomentował wejście aplikacji na rynek:

„Nowa aplikacja mobilna jest kolejnym kamieniem milowym dla marki foodpanda. Nasze doświadczenie i wiedza pozwoliły nam stworzyć aplikację nowej generacji, która pozwoli użytkownikom zamawiać posiłki jeszcze szybciej i wygodniej. Rynek jedzenia online jest bardzo dynamiczny, a nowa aplikacja pozwoli nam umocnić się na pozycji światowego lidera”.