Mind Progress Group rozwija obszar digital

Joanna Sikora, Mind Progress Group

Joanna Sikora, Mind Progress Group

Agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group, która jest partnerem merytorycznym Shopping Center forum 2014, integruje funkcje digitalowe w ramach jednego działu.

Na jego czele, jako Head of Digital Projects, stanęła Joanna Sikora, która dołączyła do zespołu agencji 1 czerwca 2014 roku. Do jej obowiązków będzie należał nadzór strategiczny nad projektami digitalowymi realizowanymi dla klientów z branży retail.

Przed dołączeniem do Mind Progress Group Joanna Sikora przez 3 lata pracowała w Aduma SA, firmie zajmującej się sprzedażą interaktywnych systemów bazujących na nowoczesnych technologiach. Początkowo, jako Project Coordinator w oddziale warszawskim, aby następnie objąć stanowisko Key Account Manager we Wrocławiu. W tym czasie współpracowała z centrami handlowymi w Polsce, koordynując procesy sprzedażowe rozwiązań interaktywnych.

W Mind Progress Group Sikora będzie odpowiedzialna za wdrażanie innowacyjnych usług, polegających na połączeniu kompleksowej obsługi marketingowej centrów handlowych z rozwiązaniami opartymi o nowoczesne technologie interaktywne oraz wsparcie projektów new businessowych w zakresie nowoczesnych technologii.

– Stworzenie nowego działu, a co za tym idzie nowego stanowiska, to kolejny krok w rozwoju naszych kompetencji digitalowych. Nowe wyzwania, jakie stoją przed Joanną Sikorą, pozwolą na efektywniejsze wykorzystanie jej doświadczenia w ramach powstałego przedsięwzięcia – mówi Marcin Budzyński, Business Development Director w Mind Progress Group.

Mind Progress Group to agencja marketingu zintegrowanego. Od maja posiada oddział w Warszawie. W skład zespołu firmy wchodzi 40 ekspertów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.

Mind Progress Group jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2014. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016