Ruszył pierwszy pasaż handlowy Shopin

Wizualizacja Shopin

Wizualizacja Shopin

Otwarcie pierwszego obiektu sieci pasaży handlowych pod szyldem Shopin odbyło się w czerwcu 2014 roku w Garwolinie.

Obiekt w Garwolinie to pierwszy z 70 planowanych parków handlowych. Drugi już wkrótce rusza w Łodzi.

– Widząc tak duże zainteresowanie klientów naszym obiektem utwierdzamy się tylko w naszej decyzji uruchomienia pasaży w mniejszych miastach. Dzięki Shopin oszczędzamy czas mieszkańców, którzy nie muszą po większe zakupy jeździć do miast wojewódzkich. Pasaże handlowe Shopin mają zapewnić dostęp do pełnej i bogatej oferty produktów już blisko domu. Jak zawsze mówimy – mamy nadzieję, że właśnie nowy pasaż handlowy stanie się dla nich ulubionym miejscem na zakupy – komentuje Bartosz Kazimierczuk, prezes Budner Investment.

Shopin poszerza dostęp nowoczesnej powierzchni handlowej Garwolina. W obiekcie swoje sklepy mają sieć Netto, drogeria Rossmann i salon obuwniczy CCC.

Przypomnijmy, Shopin to sieć pasaży handlowych o spójnym wizerunku. Jeden brand, różne miasta Polski, obiekty są zróżnicowane pod względem wielkości, ale łączy je uniwersalna oferta handlowa. To projekt, wyróżniający się na tle innych obiektów handlowych przede wszystkim dogodną infrastrukturą i strategiczną lokalizacją. Parterowy pawilon pozwala na bezpośrednie wejście do każdego sklepu. Pasaże handlowe charakteryzuje uniwersalna oferta handlowa.

Pomysłodawcą pasaży handlowych jest firma Budner Investment. Przedstawiciele spółki zaprezentują swoje projekty podczas Shopping Center Forum przy stoisku nr 4.1.

 

Reklama

Galeria Jurajska