LPP zwiększa przychody o 17 proc.

Kampania Sinsay

Kampania Sinsay

Zarząd LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2014 roku przez Grupę Kapitałową LPP SA przekroczyły 404 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2013 roku o około 17 proc.

– Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 59 proc. i była równa marży zrealizowanej w czerwcu roku poprzedniego – podano w komunikacie spółki.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2014 roku wyniosła ok. 2,128 mln zł. Przychody te były wyższe o 22 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przypomnijmy, skonsolidowane przychody spółki ze sprzedaży osiągnięte w maju 2014 roku wyniosły około 401 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2013 roku o 30 proc. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła wówczas 62 proc. i była równa marży zrealizowanej w maju roku poprzedniego.

W ostatnim czasie firma LPP otworzyła salony marki Mohito, Reserved, House, Cropp Town, Sinsay w marcredo Center Kutno oraz w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce. Ponadto podpisała umowę najmu salonu o powierzchni ok. 3 tys. mkw. w centrum handlowym Lotus Plaza, które powstaje w Pietrozawodsku, stolicy Republiki Karelii.

LPP to największa grupa odzieżowa w Polsce. Flagową marką spółki jest Reserved, ale grupa posiada również kilka innych brandów odzieżowych: Mohito, Cropp Town, House oraz Sinsay. Grupa LPP SA prowadzi działalność w Polsce, Estonii, Czechach, na Litwie, Łotwie, Węgrzech, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Cyprze i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Przedstawiciele spółki LPP SA będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska