Salon Intersport
Salon Intersport

Zarząd spółki Intersport Polska SA poinformował, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2014 roku wyniosły 18 754 tys. zł i były wyższe o 9,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 17 124 tys. zł).

– Narastająco od stycznia do czerwca 2014 roku łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 115 139 tys. zł, czyli więcej o 5 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 109 694 tys. zł), przy czym w II kwartale 2014 roku spółka odnotowała przychody w wysokości 55 380 tys. zł, co stanowi wzrost o 7,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 51 636 tys. zł) – czytamy w komunikacie spółki.

Przypomnijmy, przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w maju 2014 roku wyniosły 18 768 tys. zł i były wyższe o 10,9 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 16 922 tys. zł).

W ciągu ostatnich kilku miesięcy spółka oddała do użytku kilka nowych salonów m.in. w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie oraz w Galerii Amber w Kaliszu.

Obecnie sieć Intersport liczy ponad 30 salonów ulokowanych w największych miastach kraju.

Intersport to największa na świecie Grupa Zakupowa zrzeszająca podmioty gospodarcze prowadzące samodzielną działalność handlową, mające prawo do posługiwania się znakiem towarowym Intersport. Obecnie w 37 krajach działa ponad 5 tys. sklepów.

Przedstawiciele Intersport SA będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.