Rekordowa frekwencja podczas otwarć w Galerii Rumia

Galeria Rumia

Galeria Rumia

Dzień otwarć dwóch ważnych najemców Galerii Rumia – sklepów Biedronka i Neonet, wpłynął na wyniki odwiedzalności obiektu. Firma Upside Property, do której należy galeria poinformowała o rekordowej odwiedzalności tego dnia.

Jak informuje firma, galerię w tym czasie odwiedziło o 80 proc. więcej klientów niż każdego innego dnia powszedniego w czerwcu br. Sklep zajął powierzchnię ok. 1170 mkw. na poziomie -1 obiektu i uzupełnił ofertę galerii o operatora spożywczego.

26 czerwca br. na parterze galerii odbyło się wielkie otwarcie salonu Neonet, jednej z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV AGD I IT. Sklep wynajął powierzchnię około 540 mkw.

– Zależało nam na otwarciu sklepu z szeroką ofertą artykułów RTV AGD, ponieważ tego oczekiwali od nasi klienci – mówi dla Retailnet Karol Kalicki, prezes Upside Property Management, która zarządza obiektem. – Otwarcie sklepu Neonet jest kolejnym istotnym etapem remodelingu Galerii Rumia i nadaniu centrum nowej jakości. Bardzo cieszymy się, że Neonet wybrał nasze centrum, gdyż jest to sklep z bardzo dobrą ofertą wspartą także o sprzedaż internetową, z mocnym marketingiem i dobrze przeszkoloną obsługą. Dzięki tej marce, jak i kolejnym otwarciom w Galerii Rumia mamy w tej chwili centrum z kompletnym i silnym zestawem najemców.

Galeria Rumia leży przy głównej trasie przejazdowej z Trójmiasta na Pomorze Zachodnie, blisko stacji SKM. Obiekt liczy ponad 40 tys. mkw. powierzchni całkowitej i oferuje klientom 460 miejsc parkingowych. W galerii znajdują się 3 poziomy handlowe. Do głównych najemców należą: Multikino, Cubus, C&A, Reserved, Cropp, Pepco, Rossmann i CCC.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016