Atrium Felicity: 2 mln klientów w 3 miesiące od otwarcia

CH Atrium Felicity

Przez pierwsze 100 dni od otwarcia, Atrium Felicity w Lublinie odwiedziło ponad 2 miliony mieszkańców Lublina i regionu.

– Naszym głównym celem przy tworzeniu Atrium Felicity była odpowiedź na potrzeby klientów – dostarczenie najwyższej jakości powierzchni handlowej z kompleksową ofertą najpopularniejszych na polskim rynku marek, w atmosferze sprzyjającej komfortowi zakupów. Popularność centrum, mierzona tak naprawdę krokami naszych klientów świadczy, że to zadanie zrealizowaliśmy z pełnym sukcesem. Pierwsze sygnały jakie otrzymujemy od najemców również świadczą o satysfakcji z wyboru tej lokalizacji – mówi Magdalena Durczyńska, dyrektor Atrium Felicity.

Atrium Felicity

Atrium Felicity

Atrium Felicity jest największym obiektem handlowym, którego otwarcie odbyło się w tym roku. Od początku funkcjonowania (20 marca), obiekt ma wysoki poziom komercjalizacji a także bardzo pozytywny wskaźnik odwiedzalności centrum. Po miesiącu od otwarcia, centrum odwiedziło milion klientów, a pierwsze trzy miesiące dały imponującą liczbę dwóch milionów odwiedzających.

Centrum oferuje swoim klientom atrakcyjny dobór najemców ze wszystkich branż, w tym wiele marek, których dotąd nie było w Lublinie czy regionie, jak np. RTV Euro AGD, Auchan, Saturn, Zara, Pull&Bear, Bershka, Martes Sport, Massimo Dutti, New Yorker, C&A, Tommy Hilfiger, Hebe czy Super-Pharm. Kompleksową ofertę zakupów zapewniaja m.in.: hipermarket Auchan, market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin, czołowe marki modowe (H&M, Stradivarius, Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House i wiele innych), najpopularniejsze perfumerie i drogerie (Douglas, Sephora, Hebe, Rossmann, Super-Pharm, Ziaja). W Atrium Felicity znajduje się także rozbudowana strefa kawiarni i restauracji, gdzie można zjeść i odpocząć. Strefa ta zajmuje blisko 2 tys. mkw. powierzchni, a klienci mogą wybierać z oferty m.in.: Erbil Kebab, Salad Story, Pizza Dominium, Ichiban Sushi, Mr. Wok, Restauracji Cleopatra, Olimp, KFC, lodziarni Grycan, La Piazza – Bar Cafe Gelateria, Cukierni Ambasador, You & Me Caffe czy RedBerry.

Na pierwszym piętrze centrum na powierzchni ponad 2,5 tys. mkw. będzie również 9 salowe kino Cinema City przystosowane do projekcji cyfrowej i cyfrowej 4D. Klienci mogą również skorzystać z sali zabaw dla dzieci Jupi Park.

Dla rowerzystów dostępny jest parking rowerowy na 144 miejsca postojowe, w rekomendowanej, u-kształtnej formie.

Atrium Felicity jest centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu wynosi 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa 32. Obiekt należy do Atrium European Real Estate Limited i zostanie zaprezentowany podczas Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 6.2

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016