Aspen
Aspen

Aspen, firma specjalizująca się w obsłudze obiektów wielkopowierzchniowych w zakresie usług utrzymania czystości, ochrony oraz cateringu, rozszerza kompetencje zawodowe kadry kierowniczej i personelu.

Aspen posiada rozbudowany system szkoleń wewnętrznych (zbudowany w oparciu o własne centrum szkoleniowe). Systemem szkoleń objęta jest zarówno kadra kierownicza jak i personel sprzątający.

– Mamy ambicje aby nasi pracownicy byli przygotowani do swojej roli zarówno w zakresie wiedzy i umiejętności podstawowych, ale również aby znali najnowsze technologie w zakresie utrzymania czystości możliwe do zastosowania w obiektach wielkopowierzchniowych. Tak więc budowanie kompetencji zawodowych naszych pracowników realizowane jest również poprzez współpracę z naszymi partnerami handlowymi, którzy organizują szkolenia produktowe, gdzie prezentowane są najnowsze światowe osiągnięcia technologiczne – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Bogusław Pawlik, dyrektor operacyjny Aspen.

– W ostatnim czasie kierownicy Aspen brali udział w szkoleniach organizowanych przez światowe marki firmy Buzil i Vileda, które prezentowały najnowsze maszyny i urządzenia oraz najnowsze pomysły technologiczne w zakresie sprzątania. Uczestnicy mogli w praktyce ćwiczyć i testować prezentowane narzędzia, maszyny i chemię aby zdobytą w ten sposób wiedzę przekazać pracownikom liniowym – dodaje odpowiedzialny za szkolenia menadżer Aspen Marek Serafin.

Spółka Aspen ma 17-letnie doświadczenie w realizacji usługi utrzymania czystości dla obiektów wielkopowierzchniowych. Aspen zaufało już wielu właścicieli i zarządców m.in.: ECE Polska, Echo Investment, Apsys Polska, Inter Ikea, Ikea Retail, Metro Group Asset Management Polska, Neinver, Tesco, Plaza, Auchan Polska, Jeronimo Martins.

Przedstawiciele Grupy Aspen będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Ponadto firma jest sponsorem Welcome Mixer, który zainauguruje jesienną edycję Shopping Center Forum 2014.