Salon Lavard

Firma Lavard w 2014 roku planuje uruchomić około 10 nowych salonów, a także relokować kilka istniejących. – W pierwszej połowie roku ruszyły trzy nowe salony w centrach handlowych: w Galerii Amber w Kaliszu (pow. 104 mkw.), CH Atrium Felicity w Lublinie (pow. 144 mkw.) oraz w CH Gemini Park w Tarnowie. Najbliższe otwarcie salonu Lavard o powierzchni 88 mkw. planujemy w DH Renoma we Wrocławiu – mówi dla Retailnet.pl Aleksandra Sadkiewicz, Brand Manager marki Lavard.

– Rok 2014 to dla nas w szczególności wdrażanie nowego konceptu salonów w całej sieci. Dotyczy to przede wszystkim punktów otwartych przed 2013 rokiem. Dlatego intensywnie pracujemy nad relokacjami i remontami poszczególnych salonów.

– Ostatnio nowy koncept wprowadziliśmy do salonów Lavard w Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. Natomiast relokacja jednego z naszych salonów odbyła się w CH Pogoria (pow. 109 mkw.). Ponadto na przełomie lipca i sierpnia br. planujemy relokacje salonów w CH Luboń Factory Poznań (pow. 171,88 mkw.), CH King Cross w Poznaniu (pow. 87,25 mkw.) oraz w Factory Wrocław (pow. 130,56 mkw.) – dodał Marcin Gacek, prezes marki Lavard.

W ramach sieci Lavard działa ponad 90 salonów zlokalizowanych przede wszystkim w centrach handlowym na terenie Polski. Spółka jest również właścicielem marki Dino Salvani i należy do grupy odzieżowej Gamatex. Asortyment marki dostępny jest również za granicą – na Węgrzech, Słowacji, Łotwie, Litwie i Ukrainie oraz w Austrii i Czechach. W 2013 roku spółka rozpoczęła współpracę z siecią TK Maxx i tym samym poszerzyła ekspansję marki Lavard o rynek niemiecki.

Lavard jest polską marką, specjalizującą się w branży mody męskiej. W swojej ofercie posiada asortyment we włoskim stylu – m.in. kurtki, płaszcze, garnitury, koszule, szale, spodnie, marynarki oraz galanterię skórzaną.