Wojas: ponad 15 proc. wzrostu sprzedaży

Salon Wojas

Zarząd spółki Wojas SA poinformował, że wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas w czerwcu 2014 roku wyniosła 17 698 tys. zł i była wyższa o 15,3 proc. od osiągniętych w czerwcu 2013 roku.

W okresie styczeń – czerwiec 2014 roku wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 97 812 tys. zł i była wyższa o 20,9 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w czerwcu 2014 roku wyniosły 13 765 tys. zł i były wyższe o 42,8 proc. od przychodów osiągniętych w czerwcu 2013 roku. Narastająco w okresie styczeń – czerwiec 2014 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 82 234 tys. zł i były wyższe o 33,6 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Jak już informowaliśmy, w pierwszym kwartale 2014 roku spółka Wojas SA otworzyła 7 nowych własnych sklepów w Polsce (Galeria Mokotów Warszawa, Ogrody Elbląg, Europa Centralna Gliwice, CH Gołąbkowice w Nowym Sączu, Atrium Felicity Lublin, Galeria Amber Kalisz, Galeria Siedlce) oraz zamknęła jeden sklep w centrum handlowym Solaris w Opolu. Z końcem maja 2014 roku spółka oddała do użytku także powiększony i w nowej odsłonie salon firmowy w centrum handlowym Cuprum Arena w Lubinie. Nowy sklep w Lubinie ma niemal o połowę większą powierzchnię, odmienioną aranżację oraz uzupełnioną ofertę produktową.

Przypomnijmy, obecnie Wojas posiada ponad 150 salonów firmowych w Polsce, 8 na Słowacji oraz 2 w Pradze. Dodatkowo, kolekcje marki dostępne są w salonach franczyzowych w Rosji, Białorusi i na Ukrainie.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016