Pepco z nowymi salonami w lipcu

Pepco

Jak ustaliła redakcja Retailnet, sieć Pepco otworzy w bieżącym miesiącu łącznie 5 nowych sklepów w Polsce. Znajdą się one zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicach.

– W lipcu otworzymy kolejne salony sieci w naszym kraju. Jeden z nich zostanie zlokalizowany w Opolu w Centrum Handlowym Karolinka. Kolejne znajdą się we Wrocławiu, w Zdzieszowicach, w Człuchowie oraz w Tomaszowie Mazowieckim – informują przedstawiciele sieci Papco.

To jednak nie koniec nowych otwarć w lipcu. Firma zdecydowała się także otworzyć dwa nowe salony w obiektach handlowych mieszczących się w Czechach. Znajdą się one w miejscowościach Břeclav oraz Tabor.

Obecnie w Polsce działa 511 sklepów Pepco. Kolejnych 17 sklepów znajduje się w Czechach, a 28 otwarto już na terenie Słowacji. Zarówno w Czechach, jak i na Słowacji Pepco rozwija swoją sieć w oparciu o obiekty handlowe o różnej powierzchni.

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe o powierzchni handlowej ok. 250–350 mkw. Placówki sieci funkcjonują w całej Polsce, głównie w miejscowościach powyżej 10 tys. mieszkańców. Każdego roku spółka planuje otwarcie ok. 70–80 nowych sklepów. Docelowo spółka zamierza otworzyć 600 sklepów w Polsce. Wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów pod marką Pepco jest firma Pepco Poland sp. z o.o.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie Pepkor posiada ponad 2,8 tys. sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska