CCC

Na początku lipca sieć CCC otworzyła nowy salon w Chorwacji. Sklep mieści się w centrum handlowym Avenue Mall w Zagrzebiu. To drugi sklep tej marki w stolicy Chorwacji. Pozostałe trzy sklepy zlokalizowane są w miastach Rijeka, Sisak i Osijek.

Sklep w centrum handlowym Avenue Mall, jednej z najbardziej popularnych galerii handlowych w całym kraju, ma ok. 700 mkw. powierzchni. W ofercie znajduje się zarówno asortyment marki CCC, jak również torby i dodatki marki Lasocki.

Otwarcie sklepu w Zagrzebiu jest realizacją planów, które firma zapowiedziała na początku tego roku. Przypomnijmy, że w latach 2014–2015, CCC planuje wydać około 200 mln zł na inwestycje związane z otwarciem nowych sklepów, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.

– W tym okresie skoncentrujemy swoje wysiłki na powiększeniu powierzchni handlowej w Polsce, Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech oraz w Austrii, Słowenii, Chorwacji, Niemczech i Turcji – mówił w rozmowie z redakcją Retailnet Piotr Nowjalis, wiceprezes zarządu CCC SA.

CCC zamierza także rozwijać sieć franczyzową. W tym roku, tylko na rynku rumuńskim, powstać ma 20 placówek franczyzowych polskiej marki.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i największym jego producentem w Polsce. Spółka prowadzi salony sprzedaży pod markami CCC, Lasocki, Quazi i Boti. Łącznie jest ich ponad  720. Zlokalizowane są przede wszystkim w Polsce, ale również m.in. w Czechach, Rosji, Niemczech, Austrii, Chorwacji, na Słowacji, na Węgrzech czy w Kazachstanie.