BOIG zaprezentuje Outlet Białystok na SCF 2014

Outlet Białystok

Outlet Białystok

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) będzie jednym z wystawców jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Firma zaprezentuje kilkanaście projektów, które obecnie realizuje m.in.: pierwszy wielkopowierzchniowy obiekt wyprzedażowy w północno-wschodniej Polsce – Outlet Białystok.

Podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum na stoisku BOIG (4.8.) będzie można porozmawiać o potencjale i komercjalizacji Outletu Białystok.

– Lokalizacja tego centrum oraz brak podobnego obiektu handlowego w promieniu 200 km, a także bliskość sześciu przejść granicznych sprawia, że Outlet Białystok postrzegany jest przez sieci handlowe, z którymi rozmawiamy, jako jedna z najciekawszych destynacji handlowych dla całego regionu, wliczając w to klientów z Białorusi, Litwy i Rosji – mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.

W Outlecie Białystok, na powierzchni ok. 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 60 markowych sklepów, a na parkingu przed obiektem zmieści się ok. 600 samochodów. W odległości do 30 min. jazdy samochodem znajdzie się aż pół miliona potencjalnych klientów.

Ofertę centrum stworzą m.in. Adidas, Reebok, Molton, Lancerto, Diverse, 4F, Albione, Regatta, Big Star, CCC, Ecco, kawiarnia oraz dwie restauracje. Dodatkowym impulsem do odwiedzenia obiektu będzie obecność hipermarketu Carrefour, Jysk oraz drogerii Rossmann.

– Osiągnęliśmy ok. 70 proc. poziomu komercjalizacji obiektu. Jesteśmy na etapie podpisywania kolejnych umów z najemcami, prowadzimy też negocjacje dotyczące wynajmu ostatnich już wolnych lokali – mówi Jan Wciślak, leasing manager BOIG Property Consulting. – Rozmawiamy ze znanymi i cenionymi przez klientów brandami, zarówno polskimi, jak i zagranicznymi. Część z nich, dzięki obecności w obiekcie, zadebiutuje na białostockim rynku – dodaje Jan Wciślak.

BOIG od lat jest stałym wystawcą targów Shopping Center Forum. – W każdej edycji Forum nasze stoisko odwiedza wielu gości, a agenci BOIG odbywają szereg wartościowych spotkań; z pewnością i tym razem nasza obecność na Forum będzie owocna – dodaje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.

 

Reklama

Galeria Jurajska