Salon Unisono
Salon Unisono

Dwie kolejne marki modowe rozpoczęły współpracę z PayU w zakresie obsługi płatności elektronicznych. Od niedawna za zakupy w sklepach www.venezia.pl oraz www.unisono.eu klienci zapłacą bezpiecznie i wygodnie kartą (Visa, MasterCard, Visa Electron, MasterCardElectronic, Maestro) lub szybkim e-przelewem z wybranego banku za pośrednictwem systemu PayU.

Nowa usługa ma na celu ułatwienie klientom zakupów za pośrednictwem sieci. Z platform obu marek korzystają nie tylko najwierniejsi klienci, ale także ci, którzy nie mają możliwości w swoich miastach zrobienia zakupów w sklepach obu marek.

Spółka I.O. Venezia, która aktualnie prowadzi 67 salonów marki Venezia i 25 salonów Unisono zlokalizowanych na terenie całego kraju, planuje otwarcie nowych lokali w centrach handlowych. Przedstawiciele marki będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

Od początku tego roku sieć Venezia powiększyła się o kilka nowych lokalizacji. Nowe sklepy pod szyldem marki Venezia pojawiły się m.in. w warszawskim centrum handlowym Blue City, Galerii Madison w Gdańsku oraz w Poznań City Center. Sklepy pod szyldem Unisono pojawiły się w warszawskim centrum outletowym Factory Annopolo oraz w Factory Kraków. W planach spółki jest ekspansja w kolejnych dużych miastach w Polsce.

– Podpisaliśmy umowę najmu salonu w Galerii Słonecznej w Radomiu dla Venezii. Natomiast w Bydgoszczy przejęliśmy w maju lokal pod salon Unisono w centrum handlowym Focus Bydgoszcz. W Galerii Warmińskiej w Olsztynie także mamy podpisane umowy najmu dla obydwu brandów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Zofia Nachiło-Morbiato, dyrektor ds. rozwoju I.O. Venezia sp.j.