Świat Prasy
Świat Prasy

Przybywa saloników prasowych sieci handlowej Świat Prasy. Zgodnie z przyjętą strategią na lata 2013-2016 Świat Prasy sp. z o.o. sp. k. planuje zwiększyć liczbę swoich sklepów do 250 saloników.

– W związku z założonym planem firmy, jesteśmy zainteresowani wynajmem lokali o powierzchni 20–40 mkw. zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie supermarketów spożywczych, dworców, lotnisk oraz miejsc o dużym potencjale klientów. Dynamiczny rozwój sieci wymusza na nas jednak ciągłe poszukiwania nowych partnerów handlowych, ponieważ prowadzimy swoją działalność na terenie całego kraju. Placówki naszej sieci zlokalizowane są w sąsiedztwie supermarketów spożywczych oraz w lokalizacjach charakteryzujących się dużą przepustowością klientów – poinformowali przedstawiciele spółki Świata Prasy.

Ostatnio spółka oddała do użytku kilka nowych punktów handlowych m.in. w Warszawie, Łowiczu (supermarket Intermarche), Wrocławiu (Simplymarket) czy w Grójcu (Polomarket, Tesco), a także w Krynicy Morskiej, Zawierciu, Mielnie .

Punkty handlowe Świat Prasy znajdują się w największych sieciach na rynku: Biedronka, Tesco, Polomarket, Netto, Intermarche, Kaufland, Simplymarket. Wszystkie prowadzone są przez ajentów.

Przypomnijmy, sieć handlowa Świat Prasy powstała w 2007 roku. Obecnie posiada 112 saloników prasowych. W ofercie saloników znajduje się szeroki asortyment prasy, artykułów tytoniowych, doładowań telefonicznych, książek, słodyczy, zabawek i artykułów impulsowych. Saloniki wyposażone są także w kolektury Lotto, terminale obsługujące karty płatnicze oraz usługę opłacania rachunków.