Otwarto czwarte Centrum Handlowe Karuzela

CH Karuzela

CH Karuzela

W Lublińcu otwarto pierwsze nowoczesne centrum handlowe pod nazwą Karuzela. Obiekt znajduje się na wjeździe do miasta, przy ul. Lublinieckiej a zasięg oddziaływania to około 80 tys. mieszkańców.

Karuzela w Lublińcu to 5370 mkw. powierzchni najmu na której znajdzie się 9 znanych marek i punktów usługowych. Głównymi najemcami są m.in.: Biedronka, CCC, RTV Euro AGD, Martes Sport, Centrum Chińskie, Jysk, KiK i Duo. Klienci mają do dyspozycji parking na 268 samochodów osobowych.

Karuzela w Lublińcu to kolejna, czwarta już inwestycja pod tą nazwą w Polsce. Otwarte obiekty są w Biskupcu, Wodzisławiu Śląskim i Turku. W trakcie budowy i komercjalizacji jest Karuzela we Wrześni, Olsztynie i Gołdapi.

Wszystkie Karuzele to centra typu convenience, dogodnie zlokalizowane, z ofertą dla klienta masowego. Karuzele to miejsca na szybkie zakupy w drodze do domu, w podróży, ale również odpowiedź dla rodziców szukających spokojnego miejsca zabaw dla swoich dzieci.

Na parkingu Karuzeli w Lublińcu pierwszego dnia pojawiło się ponad 1600 samochodów i trend stale się utrzymuje. Ostatnio otwarte obiekty w Turku i Wodzisławiu cieszą się również niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów. Na parkingu Karuzeli w Turku codziennie pojawia się ponad 1300 samochodów, a Wodzisław odwiedzany jest przez ponad 6500 klientów dziennie.

– Mamy już pierwsze bardzo pozytywne sygnały od najemców z Karuzeli w Lublińcu, którzy zaskoczeni są ilością odwiedzających klientów. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że format Karuzeli podoba się najemcom i u nas osiągają założone cele biznesowe. To dowód na to, że obrany przez nas kierunek niedużych obiektów handlowych w mniejszych miastach jest słuszny i warto w to inwestować. Dlatego stale pracujemy nad nowymi lokalizacjami – mówi Marceli Maćkiewicz z Retail Concept, która komercjalizowała park handlowy.

Inwestorem jest spółka Karuzela. Generalnym wykonawcą projektu jest firma A1 Projekt. Komercjalizacją zajmuje się firma Retail Concept, specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski.

Retail Concept będzie wystawcą Shopping Center Forum 2014. Podczas jesiennej edycji Forum spółka zaprezentuje obiekty handlowe na stoisku 7.2. Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska