Monnari wciąż notuje wzrosty

Monnari

Zarząd Monnari Trade SA opublikował wstępną informację o przychodach ze sprzedaży towarów Grupy Kapitałowej za II kwartał 2014 r.

Przychody ze sprzedaży towarów w II kw. 2014 r. wyniosły 40,9 mln zł (31,6 mln w II kw. 2013 r.), co oznacza wzrost o 29,4 proc. Narastająco za I połowę 2014 r. przychody wyniosły 75,2 mln zł (61,6 mln zł za I połowę 2013 r.), co oznacza wzrost o 22,1 proc.

W całym 2013 roku spółka odnotowała przychody na poziomie 145 552 tys. zł, co stanowi wzrost o 10,4 proc. w porównaniu do 2012 roku.

Marka Monnari należy do spółki Monnari Trade SA. Firma istnieje na polskim rynku od 1998 roku i sprzedaje swoje towary w salonach firmowych, outletowych oraz w sklepie internetowym. Kryzys finansowy w latach 2009-2010 doprowadził do poważnej destabilizacji sytuacji spółki, co spowodowało rezygnację z rozwoju innych marek i skupienie się spółki na marce wiodącej – Monnari. Obecnie Spółka z powodzeniem realizuje program restrukturyzacyjny.

Salony sieci mają od 150 do 200 mkw. powierzchni handlowej i w większości znajdują się w galeriach i centrach handlowych, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu i Szczecinie. Monnari to marka, która kreuje odzież oraz dodatki dla kobiet powyżej 30. roku życia. W 2011 roku spółka uruchomiła sklep internetowy. Obecnie w ramach sieci działa ponad 115 punktów sprzedaży Monnari.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska