Mind Progress Group wzmacnia działy Client Service i Web Projects

Mind Progress Group

W efekcie wewnętrznego rozwoju oraz rosnącej liczby realizowanych projektów, agencja Mind Progress Group, która jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2014 Fall Edition wzmocniła działy Client Service oraz Web Projects.

Awanse na nowo utworzone stanowiska otrzymali Jarosław Kołodziejczak oraz Mikołaj Kulesz.

– Stały rozwój naszej agencji jest możliwy dzięki sprawdzonym managerom. Jarosław Kołodziejczak i Mikołaj Kulesz dali się poznać jako profesjonaliści, szczególnie skoncentrowani na efektach swojej pracy. Dzięki doświadczeniu i znajomości specyfiki działania firmy, dają zarządowi pewność odpowiedniej realizacji powierzonych im projektów – mówi Marcin Budzyński, Business Development Director w Mind Progress Group.

Kołodziejczak to dotychczasowy Account Manager, który dołączył do zespołu Mind Progress Group w kwietniu tego roku. Obecnie jako Head of Client Service będzie odpowiedzialny za relacje z kluczowymi klientami firmy, zarządzanie zespołem i realizację planów partnerów biznesowych agencji. Wcześniej Kołodziejczak przez ponad 4 lata był dyrektorem marketingu portalu dlaStudenta.pl. Pełnił także funkcję specjalisty ds. marketingu w Pol-Motors, a w latach 2002-2008 pracował jako marketing manager w sieci szkół językowych Profi-Lingua.

Mikołaj Kulesz to z kolei doświadczony Fronted Developer, związany z Mind Progress Group od maja 2013 roku. Poprzednio, przez 5 lat, pracował jako grafik komputerowy oraz webdesigner/webmaster dla takich firm jak E-trade, Codmedia, czy Creativeart. Do jego obowiązków należało projektowanie i wdrażanie serwisów internetowych dla klientów z różnych branż. W dziale Web Projects będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektami internetowymi oraz koordynowanie prac kilkuosobowego zespołu.
Mind Progress Group to agencja marketingu zintegrowanego. W skład firmy wchodzi 40 ekspertów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.

Mind Progress Group jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

 

Reklama

Galeria Jurajska