Rośnie liczba sklepów z obuwiem McArthur. Zgodnie z przyjętą na ten rok strategią marka wdraża nowy koncept salonów i podpisuje kolejne umowy najmu. Przedstawiciele sieci będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

W ostatnim czasie nowy sklep sieci McArthur został otwarty w Łodzi. Jest to 24. sklep sieci na terenie kraju. W planach spółki są kolejne dwa otwarcia w Białymstoku oraz w Lublinie gdzie sklepy sieci będą miały po 140 mkw. powierzchni handlowej. Nowe placówki będą sklepami outletowymi.

Jak już informowaliśmy, pod koniec 2013 roku zarząd spółki McArthur sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu nowego konceptu salonów, zmianie logo oraz rebranding istniejących już salonów. Firma zdecydowała się także zmienić wnętrza sklepów poprzez zastosowanie bieli kontrastującej z materiałem imitującym drewno mahoniowe i jak informuje spółka kolejne sklepy sieci będą otwierane w ramach nowego konceptu.

McArthur planuje wdrożenie nowego konceptu w nowych sklepach otwieranych w ramach sieci oraz sukcesywny remodeling wybranych sklepów galeriowych i typu outlet.

McArthur jest obecny na polskim rynku od kilkunastu lat, dynamicznie się rozwija poszerzając także sieć swoich sklepów firmowych. Firma posiada swoje sklepy w większości liczących się centrów outletowych w Polsce. Sieć prowadzi także sprzedaż obuwia za pośrednictwem sklepu internetowego.

Przedstawiciele marki będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.