KiK
KiK

Niemiecka sieć dyskontów tekstylnych KiK kontynuuje zapowiedziany plan ekspansji i otwiera nowe sklepy w centrach handlowych.

W lipcu 2014 roku sieć KiK powiększa się o dwa nowe sklepy. Jeden działa od 10 lipca w Galerii Szperk w Gdyni, a drugi zostanie uruchomiony w sąsiedztwie delikatesów Piotr i Paweł w Kaliszu. Tym samym aktualnie sieć KiK ma w swoim portfolio 52 sklepy zlokalizowane na terenie całego kraju.

Docelowo, spółka KiK chce mieć na polskim rynku w ciągu najbliższych kilku miesięcy około 100 sklepów. Jak już informowaliśmy, ostatnio oddano do użytku nowe placówki w Legnicy w Centrum Handlowym Ferio Legnica, w Kutnie w galerii Marcredo Center, Nowym Tomyślu w Domu Handlowym oraz w Łodzi w CH Atut. Wszystkie nowo otwarte sklepy mają około 400 mkw. powierzchni handlowej.

Sieć dyskontowa KiK otwiera sklepy zarówno w małych, jak i dużych miejscowościach i zdobywa kolejne rynki regionalne. W Polsce sieć zadebiutowała w 2012 roku otwierając pierwszy sklep w Środzie Wielkopolskiej. Intensywną ekspansję rozpoczęła w 2013 roku.

– Jesteśmy otwarci na propozycje od właścicieli nieruchomości, zainteresowanych długotrwałym wynajmem lokali naszej firmie. Chcemy rozszerzać naszą sieć i dynamicznie realizować politykę ekspansji regionalnej – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.

Pierwszy sklep pod szyldem sieci otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3,2 tys. sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.

Sieć w Polsce jest reprezentowana przez KiK Textil sp z o.o. Przedstawiciele spółki będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.