Mariusz Kulik, KiK: chcemy być obecni na wszystkich rynkach lokalnych

Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK

Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK

Właściciel sieci dyskontów KiK realizuje plany ekspansji i zdobywa nowe rynki. W ostatnim czasie KiK świętował otwarcie 50 sklepu, a obecnie rozpoczyna ekspansję na Pomorzu.

Pierwszym w tym rejonie sklepem, otwartym 10 lipca 2014 roku, jest lokal znajdujący się w gdyńskiej Galerii Szperk przy ul. Płk. Dąbka.

– Przyjęta przez nas strategia biznesowa zakłada otwarcia sklepów zarówno w małych, jak i dużych miejscowościach, we wszystkich rejonach kraju. Chcemy być obecni i znani na wszystkich rynkach lokalnych, budując coraz mocniejszą pozycję firmy KiK. Dotychczasowe sukcesy pozwalają nam zakładać bardzo optymistyczne prognozy, dlatego dynamicznie prowadzimy działania związane z ekspansją. Ważnym aspektem w tym obszarze funkcjonowania naszej sieci jest dobór odpowiednich i nieprzypadkowych lokalizacji, których prosperowanie przełoży się na oczywiste zyski. Względem Gdyni, podobnie jak w przypadku pozostałych miast, nie mamy co do tego wątpliwości. Jesteśmy pewni sukcesu, bo towarzyszy nam wiedza i spore doświadczenie zebrane w ciągu ponad 2 lat obecności na polskim rynku – mówi Mariusz Kulik dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.

– Otwarcie sklepu w zupełnie nowym dla nas otoczeniu – na Pomorzu, poparte było dokładną analizą ukierunkowaną na perspektywy rozwoju tego regionu i przede wszystkim możliwości wprowadzenia tu naszego konceptu. Jako dyskont uzupełniamy ofertę rynku o atrakcyjne i wysokojakościowe produkty, sprzedawane w bardzo korzystnej cenie. Spotyka się to z dużym zainteresowaniem zarówno samych klientów, jak i naszych partnerów biznesowych, a nam daje powody do satysfakcji, że realizowany przez nam pomysł się sprawdza – dodaje dyrektor generalny KiK.

Docelowo, spółka KiK chce mieć na polskim rynku w ciągu najbliższych kilku miesięcy około 100 sklepów.
Obecnie marka KiK jest właścicielem ponad 3,2 tys. sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.

Sieć w Polsce jest reprezentowana przez KiK Textil sp. z o.o. Przedstawiciele spółki będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska