Szersza oferta w centrum handlowym Serenada

CH Serenada

CH Serenada

Powiększa się strefa usługowa i gastronomiczna Serenady. Do najemców krakowskiego centrum dołączą: Swiss, Paris Optique, Beaty&Nail, Twoje Soczewki, pralnia Perfect oraz kantor, a także restauracja Companeros.

– Na początku października 2014 roku ruszają prace budowlane w Krakowie. Do tego czasu osiągniemy komercjalizację projektu na poziomie 60 proc. – mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji Mayland Real Estate.

W Serenadzie ulokowana zostanie największa strefa gastronomiczna spośród wszystkich istniejących w rejonie centrów handlowych. Dzięki temu Serenada przyciągnie nie tylko rodziny z sąsiadujących dzielnic, a także klientów z pobliskiego parku biznesowego. Sprzyja temu również doskonale zorganizowany transport miejski. Dogodny dojazd z centrum miasta oraz z Nowej Huty zabezpiecza komunikacja miejska; planowana jest tutaj budowa stacji krakowskiego metra.

Obiekt powstanie w rejonie największej w Krakowie koncentracji obiektów komercyjnych i rozrywkowych, w sąsiedztwie ulic Dobrego Pasterza i Gen. Bora-Komorowskiego. Dzięki położeniu przy głównej osi komunikacyjnej Krakowa, na skrzyżowaniu głównych szlaków łączących północ z południem oraz wschód z zachodem, centrum znajdzie się w strefie 15 minut dojazdu samochodem dla prawie pół miliona mieszkańców, czyli praktycznie całej lewobrzeżnej części Krakowa. Realna strefa oddziaływania Serenady to milion mieszkańców, a rynek konsumencki w tej strefie szacowany jest na 2,33 mld euro. Przewiduje się, że Serenada wygeneruje ruch wielkości 8 milionów odwiedzających rocznie, uzupełniając ofertę handlową i rozrywkową w tym rejonie.

Serenada będzie komplementarna do działających w sąsiedztwie CH Krokus z hipermarketem Real, OBI oraz kompleksu rozrywkowego w postaci największego w Krakowie 12-salowego Multikina i największego w Polsce aquaparku.

Autorem projektu architektonicznego projektu jest pracownia architektoniczna AMC Chołdzyński.

Inwestorem projektu jest Mayland Real Estate sp. z o.o. Przedstawiciele spółki będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edtion. Swoje projekty zaprezentują przy stosiku 2.5

Reklama

Galeria Jurajska