Kampania wizerunkowa marki Giacomo Conti
Kampania wizerunkowa marki Giacomo Conti

– 13 sierpnia 2014 roku nastąpi otwarcie liczącego 100 mkw. salonu mody męskiej w galerii Brama Mazur w Ełku – poinformowała redakcję Retailnet Magdalena Nowaczyk reprezentująca sieć Giacomo Conti.

– Decyzja o dołączeniu do grona najemców przygotowywanej do otwarcia Bramy Mazur, zapadła pod wpływem dwóch czynników – z jednej strony ciężko nie docenić perspektyw biznesowych, jakie roztacza pierwsze wielofunkcyjne centrum handlowe w centrum Ełku. Z drugiej strony, przedstawiciele marki Giacomo Conti podpisali w zeszłym miesiącu umowę z Galerią Warmińska w Olsztynie. Logistycznie była to więc decyzja strategiczna – dodaje Magdalena Nowaczyk.

Zgodnie z zapowiedziami przedstawicieli marki Giacomo Conti, liczba lokali handlowych sieci do końca tego roku urośnie łącznie do 50 salonów. Poza Olsztynem i Ełkiem nowy salon zostanie otwarty także m.in. w Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze.

Giacomo Conti jest polską marką z branży eleganckiej odzieży męskiej. Aktualnie sieć tworzą 42 salony zlokalizowane na terenie całego kraju.

Marka Giacomo Conti powstała w 2006 roku. Kolekcje brandu wykonane są we włoskim stylu, ale powstają w polskim szwalniach. Każdego roku, sieć sprzedażowa marki powiększa się o 6-10 nowych salonów mody.