Yves Rocher i Clavier w Galerii Solnej

 

Galeria Solna

Galeria Solna

Pierwsze w Inowrocławiu salony otworzyły w Galerii Solnej kolejne dwie znane sieci – francuska sieć kosmetyków naturalnych Yves Rocher oraz Clavier, marka oferująca akcesoria dla kobiet.

Salon Yves Rocher zajmuje 48 mkw. i zlokalizowany jest w bliskim sąsiedztwie takich marek jak: H&M, Esotiq, Wojas i Apart. Otwarcie sklepu zbiegło się w czasie ze świętowaniem 1. urodzin Galerii Solnej.

Drugi z nowo otwartych salonów – Clavier zajmuje w Galerii Solnej powierzchnię 42 mkw. W asortymencie Clavier znajduje się biżuteria, akcesoria, galanteria, kosmetyki kolorowe oraz ozdoby dla kobiet.

Inowrocławska Galeria Solna to centrum handlowo-usługowe obejmujące zasięgiem oddziaływania ponad 200 tysięcy mieszkańców miasta oraz regionu. Od chwili otwarcia 8 maja 2013 obiekt odwiedziło prawie 4,6 miliona klientów. W dniu otwarcia galerii poziom komercjalizacji wynosił 98 proc. Na powierzchni przekraczającej 30 tys. mkw. znajduje się blisko 100 sklepów oraz punktów usługowych m.in. Tesco, H&M, Reserved, New Yorker, Carry, Bershka, Stradivarius, House, Sinsay, Mohito, Cropp Town, Takko, Monnari, Top Secret, Lee Wrangler, Diverse, Butik, Coccodrillo, Quiosque, Smyk, Triumph, Esotiq, Lavard, Douglas, CCC, Deichmann, Martes Sport, Empik, Avans, Mc Donald’s. Do dyspozycji klientów oddano 1000 miejsc parkingowych.

Obiekt posiada certyfikat BREEAM, stanowiący o energooszczędności i proekologicznych rozwiązaniach zastosowanych w budynku. Galeria zapewnia udogodnienia dla klientów niepełnosprawnych, a także dla rodzin z dziećmi.

Inwestorami Galerii Solnej są Libra Project oraz należąca do Acteeum Group spółka Acteeum Central Europe. Zarządcą obiektu jest DTZ Polska sp. z o.o.

Firma Acteeum Central Europe będzie wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Projekty firmy będzie można zobaczyć na stoisku 1.3.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016