Próchnik otwiera i powiększa salony

Kolekcja Próchnik

Kolekcja Próchnik

Firma Próchnik realizuje założony plan ekspansji. Spółka obecnie koncentruje się na otwarciach w dobrze prosperujących obiektach handlowych na terenie całego kraju.

– W 2014 roku zostały otwarte salony marki Próchnik w centrum wyprzedażowym Fashion House Sosnowiec. Ponadto spółka zdecydowała się na powiększenie i przeniesienie salonu w kolejnym centrum outletowym Fashion House Piaseczno – mówi w rozmowie z Retailnet Stefan Juszczak, pełnomocnik zarządu firmy Próchnik SA.

– Planujemy w bieżącym roku otwarcie jeszcze dwóch salonów Adam Feliks Próchnik w Galerii Warmińskiej w Olsztynie oraz centrum outletowym Fashion House Gdańsk. Nasz salon w Olsztynie o powierzchni prawie 300 mkw. będzie oferował kolekcję damską i męską i będzie to nasz najnowszy koncept na rynku z nową autorską kolekcją Rafała Czapula (obecnie głównego projektanta marki) – dodaje.

Jak już informowaliśmy przedstawiciele firmy będą obecni podczas Shopping Center Forum 2014. Tam będzie można porozmawiać z nimi na temat ewentualnej współpracy.

– Salony marek Próchnik i Rage Age to najemcy wielu galerii handlowych w całej Polsce, a Shopping Center Forum jest przecież po to, aby skupiać w jednym miejscu zarówno najemców jak i wynajmujących. Celem takich spotkań jest aktualizacja wiedzy o sytuacji w galeriach handlowych i ewentualna współpraca przy otwieraniu nowych salonów w tych galeriach handlowych, dlatego musimy być obecni na SCF – twierdzi Stefan Juszczak, pełnomocnik zarządu firmy Próchnik SA.

W ostatnich miesiącach firma urozmaiciła ofertę swoich marek wprowadzając do kolekcji zarówno Próchnik, jak i Rage Age kolekcje dla kobiet. Nadal jednak najistotniejszym produktem generującym największy przychód pozostaje formalna odzież męska pod marką Próchnik oraz męska kolekcja sieci Rage Age.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016