Tarasy Zamkowe w Lublinie
Tarasy Zamkowe w Lublinie

Media Expert i Super-Pharm to kolejne marki, które zdecydowały się na otwarcie swoich salonów w centrum handlowo-rozrywkowym Tarasy Zamkowe w Lublinie. Oferta centrum poszerzy się również o pijalnię czekolady i kawy Mount Blanc, kawiarnię Grycan, butik Swiss oraz salony Orange, Excellent Office, A&G Optyk i Forest.

Media Expert to  sieć elektromarketów skupiająca ponad 270 sklepów na terenie całego kraju. W Tarasach Zamkowych salon Media Expert zajmie około 880 mkw. powierzchni.
Super-Pharm w Tarasach Zamkowych otworzy salon o powierzchni ok. 290 mkw.

Spółka Immofinanz Group, inwestor i deweloper projektu Tarasy Zamkowe, sfinalizowała ponadto umowy najmu z przedstawicielami branży usługowej i gastronomicznej. Sieć Orange uruchomi salon o powierzchni niemal 90 mkw, natomiast pijalnia czekolady i kawy Mount Blanc i kawiarnia Grycan zajmą odpowiednio 100 i 60 mkw powierzchni centrum.

W centrum Tarasy Zamkowe znajdzie się również butik sieci Swiss oferujący zegarki i biżuterię światowych marek, salon optyczny z gabinetem okulistycznym A&G Optyk, sklep Excellent Office z artykułami szkolno-biurowymi oraz salon obuwniczy Forest oferujący jako jedyny w Polsce obuwie marek Chester, Carnaby, TJ Collection.

Tarasy Zamkowe w Lublinie to centrum handlowe zlokalizowane w ścisłym centrum miasta. Będzie to obiekt posiadający bardzo dobrą dostępność komunikacyjną oraz wygodny układ funkcjonalny. Na przestrzeni 38 tys. mkw. powierzchni handlowej znajdzie się około 150 lokali handlowo-usługowych, trzy poziomy parkingu podziemnego zaoferują ponad 1400 miejsc postojowych.

Już dziś w gronie najemców Tarasów Zamkowych znajduje się pełna oferta hiszpańskiej grupy Inditex (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home), co jest wyjątkowe w regionie lubelskim. Jako pierwszy w regionie pojawi się tutaj salon z ekskluzywną odzieżą francuskiej marki Waggon Paris. W Tarasach Zamkowych znajdą się też wszystkie marki Grupy LPP (Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito, Home&You) oraz m.in. marki: Guess, Express, Kazar, Biżuteria Śliwiński. Całkowity koszt inwestycji wynosi około 480 mln złotych. Otwarcie Tarasów Zamkowych zaplanowano na pierwszy kwartał 2015 roku.