Urośnie sieć salonów Quiosque

Salon Quiosque

Marka modowa Quiosque, należąca do bydgoskiej firmy PBH SA, posiada aktualnie 112 salonów sprzedaży zlokalizowanych na terenie całego kraju. W planach spółki są kolejne otwarcia w centrach handlowych.

– Poszukujemy lokali w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, umiejscowionych najlepiej w centrach handlowych, ale w grę wchodzą także ulice handlowe. Optymalna wielkość sklepu to nie mniej niż 100 mkw. i nie więcej jak 170 mkw. – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Magdalena Majchrzak-Puczyńska, dyrektor ds. marketingu i ekspansji.

Obecnie sieć salonów Quiosque liczy 112 sklepów, z czego 5 to outlety.

– Planujemy otwarcia salonów na terenie całej Polski, głównie w centrach handlowych. 5 lipca 2014 roku ruszył nowy salon w Gorzowie Wielkopolskim – w Galerii Nova Park. Na liście nowo otwartych ostatnio sklepów są także salon w Radomiu, w Galerii Słonecznej, a także – przeniesiony z lokalizacji ulicznej i powiększony – salon w Ostrołęce, w Galerii Bursztynowa oraz salon w Mrągowie. Nową lokalizację i dodatkowy metraż otrzymał także lokal w Centrum Handlowym Korona, we Wrocławiu – dodaje Magdalena Majchrzak-Puczyńska.

Salon Quiosque

Salon Quiosque

Przedstawiciele sieci będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

– Bierzemy udział Shopping Center Forum 2014 Fall Edition, ponieważ jest to niewątpliwie największe wydarzenie branżowe w Polsce. Mamy nadzieję na nawiązanie kontaktów biznesowych, które zaowocują korzystną współpracą – podsumowuje dyrektor ds. marketingu i ekspansji Quiosque.

Marka Quiosque powstała w 1991 roku, a swój rozwój poprzez franchising rozpoczęła od 1992 roku. Obecnie cała sieć liczy 112 salonów, ze zdecydowaną przewagą sklepów partnerskich. Grupą docelową marki są kobiety w wieku powyżej 30 lat, mieszkanki dużych i średnich miast.

Reklama

Galeria Jurajska