Ponad 3,3 tys. salonów H&M na świecie

Salon H&M

Sprzedaż Grupy H&M w czerwcu 2014 roku wzrosła o 12 proc., w porównaniu do tego samego miesiąca roku ubiegłego. Na dzień 30 czerwca br. firma posiadała 3301 sklepów na całym świecie. W tym samym okresie roku ubiegłego spółka posiadała 2926 salonów.

Dla porównania w maju 2014 roku wzrost sprzedaży grupy H&M wyniósł 19 proc. Firma zakończyła maj z liczbą 3246 salonów.

– Drugi kwartał 2014 roku był dla nas bardzo udany. Zanotowaliśmy wzrost zarówno obrotów, zysku, jak również udziałów rynkowych – mówi Karl-Johan Persson, CEO H&M. – Zawdzięczamy to przede wszystkim silnej ekspansji, jak również dobremu przyjęciu naszej najnowszej kolekcji przez klientów.

– Jesienią 2014 zamierzamy uruchomić sprzedaż online we Włoszech i Hiszpanii, a do końca roku w Chinach, co jest olbrzymim wyzwaniem. Na tym jednak nie koniec. W przyszłym roku planujemy uruchomić sprzedaż online na 8-10 nowych rynkach – informuje Karl-Johan Persson.

Firma otworzy w tym roku sklepy na nowych rynkach. Niebawem H&M wkroczy na Filipiny i do Indii. Są to bowiem rynki, które wykazują duże zainteresowanie produktami H&M. Marka COS otworzy swoje pierwsze sklepy w USA, Korei Południowej i Australii. Najnowsza marka grupy – & Other Stories rozpocznie swoją sprzedaż online w Austrii, USA i Irlandii, a COS otworzy sklep internetowy w USA.

Łącznie w tym roku firma planuje otworzyć 375 nowych sklepów na całym świecie. Wiele z nich znajdzie się w polskich centrach handlowych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016